Vackra morgon...

Så var det morgon igen och samma visa varje dag: promenad till jobbet, en stor kopp kaffe och en macka väl på plats, ett snabbt litet blogginlägg och sedan ger man sig hän åt arbetsdagen. Så inrutat är mitt liv alltså ;-) Men nu är jag en person som faktiskt tycker om det inrutade livet med rutiner och vetskapen om att veta vad som händer varje dag passar mig bäst. Jag är inte speciellt äventyrlig och söker inga kickar genom hissnande äventyr på Himalaya eller en ökenvandring i Sahara, jag får kickar av livet i största allmänhet av ganska tillsynens enkla saker, så som sådana här mornar när det är så otroligt vackert ute i naturen. Jag var bara tvungen att knäppa några bilder för att visa er den riktigt ljumna och fina morgonen vi har här idag, känner mig full av energi idag efter 2-3 dagar med oispiration och trötthet, underbart! Nu önskar jag er en underbar dag och jag hoppas att solen lyser på er alla! På återseende!
  

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Mirva (fd Starmama)

Så jag saknar ;-) Men snart flyttar vi tillbaka blink blink :-))))) Vi bodde ju där i 3 1/2 år...

2008-09-25 @ 10:28:22
Postat av: Linalotta

Vilka fina bilder. Vi har underbart väder här på västkusten också =)

Håller med dig om att det är lätt att få kickar av vardagslivet!!



Kram

2008-09-25 @ 10:48:39
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Zandra

ÅÅå jag riktigt känner din energi ;-)

Kanske för att helgen är på G och bra och skönt är inte de då????? Hahahaha

Ha den bästa torsdagen! KRAM o Löööööv

2008-09-25 @ 10:55:22
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: catya

härliga bilder

hoppas du får en bra dag :)

2008-09-25 @ 12:29:14
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: leia

tänk om jag kunde vara så duktig att jag kom ihåg kameran någon gång när jag går utanför dörren:)



kram maja

Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej.

Ja vädret är underbart.Men jag får snällt vara inne och passa upp min lilla docka hon har fått vattkoppor och dom kliar hela tiden och natten skall vi inte prata om har ej sovit en hel natt sen i Måndags.Hoppas att du har en bra dag på jobbet.

Kram Maddis.

2008-09-25 @ 14:11:02
Postat av: Anna A

Det är verkligen ett fantastiskt höstväder, 18 grader här på framsidan av landet. En härlig promenad i solen och en latte från Waynes så känns det som att livet leker! Hoppas det håller i sig så att höstmörkret inte blir så långt!

Kram

2008-09-25 @ 15:20:48
Postat av: Sandra

Sötnos, inte fastna för mycket i gamla mönster bara! Hi. hi.

2008-09-25 @ 15:41:07
Postat av: Anna

Mirva:

Ska ni flytta till Sjöstaden??? Nyfiken ;-)



Linalotta:

Helt fantastiskt väder har det varit idag, blir helt lycklig.. =)



Zandra:

Ja nu är det SNART helg igen, härligt ;-) Kram!



Catya:

Tack =)



Leia:

haha, jag var alltid sånn förr, men nu är det alltid med i väskan "utifall att" ett fotoögonblick skulle dyka upp ;-)



Madelene(Landvetter):

Åh stackaren vattenkoppor som kliiiiiar sååå, hoppas hon kryar på sig fort! Kram!



Anna A:

Här är det också 18 grader i detta nu ser jag på termometern, underbart! Håller med dig håll i värme och sol så höstmörkret inte blir allt för långt!



Sandra:

Hehe, nä jag lovar din snooook ;-) Puss!

2008-09-25 @ 16:57:57
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0