Stövlarna på..

Nu har det hänt, stövlarna är på för första gången efter sommaren. För mig personligen känns det egentligen lite för tidigt att sätta stövlar och strumpor på fötterna redan den 9 september, men nöden har ingen lag, jag kan inte gå ute och frysa! Jag kom faktiskt fram till igår kväll när jag satt i soffan och konstaterade "att det är kolsvart ute redan före klockan 20", att jag egentligen inte är riktigt färdig med sommaren 2008 än. Jag känner mig helt enkelt snuvad på konfekten i o m att augusti inte blev den där sommarmånaden som den brukar och kan vara. Vart tog de ljumna augustikvällar vägen egentligen, jag är inte klar med balkongmyset och picknickar! Nu är vi nio dagar in i september och man kan ju inte säga att vädret är det som formar mitt goda humör, tur jag är en glad skit av naturen. Lider verkligen med dem som har en tendens att dra åt det deprimerande hållet för detta grå regntunga höstväder gör ingen sate glad. Hösten kan ju vara en helt underbar årstid med hög frisk luft och klarblå himmel och en färgkavalkad på träden, men det är inte vad naturen bjuder på just nu. Ja, ja det spelar ingen roll hur mycket jag än ältar att jag inte är klar med sommaren för över är den, det sades t o m på tv imorse, så det är bara att gilla läget och hitta andra energikällor att fylla kroppen med.


Önskar er en härlig tisdag trots vädret, nu ska jag ta mig en kopp svart kaffe och kicka igång denna dag och se vad den har att erbjuda mig! Love and Peace =)
 

Bilder: Privata


Kommentarer
Postat av: Mira

Underbara Anna! Så härligt att läsa dina positiva inlägg!!



Ha bästa dagen!

2008-09-09 @ 09:55:59
Postat av: Anna

Mira:

Vad kul att du gillar min positiva anda, Tack =)



Bamsekram!

2008-09-09 @ 11:13:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Japp nu har stövlarna kommit fram. Tidigt men det är som det är:) Kram

2008-09-10 @ 08:52:17
URL: http://thisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0