Garderobsröjning pågår..

Hej bloggen! Det blev ingen utgång igår, Mr J och jag softade istället i varsin soffa framför tv:n, vi kom ändå inte i säng före efter kl 02:30 inatt, så idag har det vart sovmorgon med stort S. 

Nu håller jag på att röja för fullt i min garderob och stuvar ner sommarkläderna jag vet jag inte kommer använda mer i år, nu har de helt enkelt gjort sitt och får komma fram först igen sommaren 2009 och jag gör plats för nya höstgarderoben. Det ska bli så skönt att få lite ordning för nu har jag det sista snubblat när jag gått in där, det har sett ut som en bomb exploderat, nya höstkläder i mix med tunna sommarklänningar, så nu råder jag bot på det helt enkelt. Ska även försöka lägga ut saker på Tradera under eftermiddagen.

Vi hörs senare med andra ord när ordningen är återställd här! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sofie

02.30 imponerande att ni orkade hålla er vakna! Själv somnar jag alltid i soffan...



Himla himla snyggt sideboardet ni beställde var! Superläckert!



Lycka till i garderobsrensningen, sorgligt att sommaren är över!



Kramis



PS



Kika in på min blogg så får du se vilket hotellrum jag "bokat" in dig på... ;-)

2008-09-07 @ 16:23:45
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

duktig du är som tar tag i sånt där... =)

2008-09-07 @ 19:35:00
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anna

Sofie:

TACK för rummet ;-) Svarade mer i din blogg! KRAMIS



Spiderschick:

Det satt långt inne kan jag meddela, men nu är det gjort ;-) KRAM

2008-09-07 @ 20:06:06
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0