Nytt kontorsrum

Mycket kunde man säga om vädret i september, men nu i oktober har jag tyckt att jag vaknat till sol var eviga morgon, men inte idag. Gick hit i ösregn imorse med ett halvsnett paraply med företagsloggan från jobbet på. Man kan ju själv räkna ut vad som händer om man använder ett snett paraply, just precis man blir blöt på ena sidan och jag är inget undantag, nu har jag dock torkat efter några timmar så nu är jag glad igen, men denna dag är ju inget upplyftande sett ur väderperspektiv men annars är den väldigt bra för egendel.  

På förmiddagen har jag flyttat till ett nytt rum en bit ner i korridoren, så  äntligen efter 7 månader här på HK har jag fått mitt alldeles egna kontorsrum, inte illa va? Bättre sent än aldrig heter det ju ;-) Nej nu måste jag kila, på återseende senare ikväll! Kram!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Inte helt illa ändå :-)

2008-10-16 @ 15:42:43
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Malin S

Men jag tycker att det kontoret ser läskigt & instängt ut. Då är jag säker på att du har ett bättre just nu. Man får lov att gratulera till ditt nya office ! Jag rekomnnederar förresten varmt att vara lightkriminell och ladda ner alla Grey's som du inte sett. Kolla på de i sträck och träda in i en Grey'sdimma. Ljuvligt.

2008-10-16 @ 18:53:18
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Nä inte helt illa ;-) Kram



Malin S:

jag tycker kontoret ser cleant ut som jag gillar ;-) Jag har inte lyckats få hem något avsnitt ännu.. Hmmm tar ju såå lång tid att ladda, men sen så bara jag fått snurr på det här, ska det sträckkollas =)

2008-10-16 @ 20:11:40
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0