Mycket väl godkänd!

God middag! Kan meddela att min kaka gjorde succé på förmiddagsfikat här på avdelningen och om jag får säga det själv så var den riktigt smarrig. Väldigt god kombo med de lite syrliga blåbären och den mustiga kladdkakan (jag använde mig av osockrade blåbär) så vill ni ha ett enkelt och gott tips så baka kakan, var hur smidigt som helst! (Hallon på är ju en annan favorit, men mina var slut vid gårdagens bak!)

Ja idag är det då fredag, IGEN! Helt ärligt vart tar veckorna vägen? De flesta säger samma sak och rent spontant skulle jag kunna tippa på att känslan beror på att man trivs med sin vardag och att det då känns som tiden går fortare, men även folk som är mindre tillfreds med livet tycker att veckorna rusar fram, så då måste det väl vara så att tiden går mycket fortare nu än för 30 år sedan? Men rent veteskapligt är det ju inte så...

Nu ska jag ta tag i sista passet för denna veckan innan det blir hemgång i solskenet. Väl hemma ska jag fira in helgen med MINST ett glas vin!

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag håller helt med dej, tiden gick aldrig så här fort när man va liiiten :-D

Precis som du skriver så även om man inte trivs helt i sin vardag så går ju tiden av nån konstig anledning iaf. hihi

Kanske för att man har huvudet fullt mest hela tiden..

Njut av helgen o njut av vinet :-D

KRAMIS

2008-10-17 @ 13:40:26
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Kix

Hej vännen,



Den kakan ska jag absolut testa, ÄLSKAR kladdkaka:)

Ska strax ge mej för denna veckan o åka hem o ta en promenad i det fina vädret. Är hemma själv ikväll/inatt så jag ska köpa en stor påse godis o pizza o mysa framför Idol ikväll:)

Ett eller två glas vin hade ju inte varit fel men det får väl vänta åtminstone ett år till.....



Ha en skön helg, ses om en vecka;)



Kraaaaaaaaaaaaaam

2008-10-17 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0