Min höstlista!

Jag har blivit utmanad utav söta Malena. Här kommer min HÖSTLISTA =)

* Plagg - Koftor & klänningar
* Färg - Svart, marin & vitt
* Nagellack - Fransk manikyr
* Skor - Skinnstövlar, både låg och högklackade
* Höstens-vill-ha - En vit espressomaskin
* Dryck - Vatten, svart kaffe & rödvin
* Läsning - Nordisk kriminalkrönika
* Resmål - Jag har nog bidragit tillräckligt till växthuseffekten detta år ;-)
* Tidsfördriv - Just nu: måla(!)
* Designer - Svårt då det finns många favoriter, men säger Chloé
* Accessoar - Halsdukar & sjalar

Jag utmanar dem som känner sig manade att göra listan =)


Kommentarer
Postat av: Erik Laakso

Det känns nästan som du tagit målandet som tidsfördriv ett par snäpp längre. Hur är det de säger på engelska? Obsessed? Hihi

2008-10-26 @ 15:26:19
URL: http://eriklaakso.nu/blog
Postat av: Anna

Erik Laakso:

Haha, ja det är ju nästan så, men det är så kul när man ser förvandlingen med färg, men nu ska jag lägga ner för några dagar framåt, får ju inte gå till överdrift känner jag ;-)

2008-10-26 @ 17:54:58
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0