Dagens



Eftersom jag haft all tid i världen denna morgon hann jag för ovanlighetens skull med att knäppa en bild på mig själv innan jag traskade ut i regnet med min nya favorit halsduk från Åhléns som passar perfekt till svart, känns klassisk precis så som jag tycker om. Jacka Burberry (vore bra om jag tjatat klart om den jäkla jackan snart va? Men jag är väldigt nöjd och glad för den så jag var bara tvungen, men ska ge mig, lovar! Hahaha!) pärlörhängen Kenneth Jay Lane, utanför fotografiet ett par ben med grova svarta strumpbyxor Åhléns, svarta skinnstövlar Din sko, svart kjol H&M samt på överkroppen svart linne H&M och rosa kofta Saint Tropez, väska svart Mulberry Bayswater, så nu vet ni var jag bär in på bara skinnet idag, om det nu var någon som undrade överhuvudtaget =) (tycker personligen det är rätt menlöst och ointressant med dagens hit och dit, men nu blev det så idag. Måste helt enkelt se till att jag sover längre på mornarna, har tydligen för mycket tiiid ;-)) Kram på er!   

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde berätta om vad du har för underkläder på dig, fast de kan ju vara så att du inte har några på dig ;-) (eftersom att du skrev "in på bara sinnet" haha..)



Hoppas du får en toppen dag vackraste! Hälsa gubben :-)

2008-10-21 @ 09:37:19
URL: http://kalaspufflan.blogg.se/
Postat av: Anna

Anna:

Hahaha, går alltid utan underkläder till jobbet, hahah, nä glömde visst nämna dem ;-)

2008-10-21 @ 09:40:28
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åååå vilken pingla, super fin!

Så den rosa koftan används, kommer ihåg när du köpte den hihi. Vill ju se kort på outfiten under Burbery jackan S

Ja nu lät de där kanske lite konstigt men du fattar nog! :-D

3 mornar kvar!HAHAHAHAH

Kramis i regnet!

2008-10-21 @ 09:42:21
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Toksnygg är du!

2008-10-21 @ 09:55:24
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: En glad tjej

Hej! Jag är en smygis :) Läser din blogg nästan dagligen och gillar den och din personlighet. Du verkar vara en harmonisk själ som förstår hur viktigt det är att trivas med sitt liv både i vardagen och när det är fest. Du inspirerar! Hoppas du har en skön tisdag! Fick bara lust att säga hej...

2008-10-21 @ 10:09:34
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej på dig du underbara.

Hoppas att kvällen blev bra god mat och dryck.

Alltid lika roligt att läsa på din blogg du verkar vara en supper härlig tjej.Kram på dig.

Maddis

2008-10-21 @ 20:27:06
Postat av: Anna

Zandra:

Tack sötnos!



En Älskarinnas Bekännelser:

Rodnar.. =) Tack!



En glad tjej:

Vad glad jag blev för att du sa hej... så kul när en smygis ger sig till känna =) Du gjorde precis min kväll! tack =) Kram!



Madelene(Landvetter):

Tack raring för dina fina ord, hoppas du vet att de betyder massor för mig! Tack! Stor kraaaam!













2008-10-21 @ 22:02:09
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0