Trevlig tisdagsmiddag på en onsdag!

Nu är jag HEMMA efter en supertrevlig kväll med god mat, gott vin och trevligt sällskap. Jag kommer nog att sakna de här "tisdagskvällarna" när vi är klara efter de sex veckorna som är inplanerade (jag kallar dem tisdagskvällarna då de flesta av middagarna är lagda till tisdagar, vet dock att det är onsdag ikväll, riktigt så lost är jag inte, haha!). Nu är det tre veckor kvar, vi är i s.k. halvtid nu =) 

Nu ska jag studsa in i duschen och sedan ska jag krypa ner i sängen och sluta de blå, det har varit en låååång dag, jag har visserligen hunnit med massor, bland annat är verksamhetsplanen för 2009 färdig, men det har också tagit ut sin rätt känner jag nu efter några glas vin. Imorgon är det torsdag och snart är det helg igen!

På återseende och sov sött!


  

Kommentarer
Postat av: Malin S

Du är ju höjden av flitighet som hann klart med verksamhetsplaneringen så snabbt (antar att du precis började eftersom du bloggade om den nyss). Ditt jobb är med all säkerhet hypernöjda med dig =) Jag ska också slumra till nu efter en lång dag/kväll på jobbet. Sov gott !

2008-11-05 @ 22:46:30
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!



Ville bara tacka för att du svarade på mina hår-frågor härom dagen! Det var gulligt av dig! :) Önskar jag hade så tåligt och fint som dig, men vi är ju alla olika. Jag får helt enkelt försöka vara snällare mot mitt hår =sluta göra slingor.

Ha en fin dag!



Kram!

2008-11-06 @ 05:49:43
Postat av: Anna

Underbara bilder vännen, var har du hittat dom? Kram Anna



2008-11-06 @ 18:31:35
URL: http://alovesand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0