Vackra minnen!


Bild: Privat

Mamma och pappa hade bland annat en påse med spännande innehåll med sig när de kom upp till oss i helgen. De hade nämligen vart så snälla och hämtat vårt bröllopsalbum hos vår fotograf som äntligen var klart! Vi är så nöjda med alla våra kort och med albumet och hur fotografen har monterat ihop albumet. Superfint och jag längtar verkligen tillbaka till bröllopsdagen i maj när jag bläddrar i det fina stilrena albumet. Snart firar vi ett halvår som gifta, känns dock väldigt länge sedan bröllopsdagen... 

Idag är det verkligen en riktigt grå och mörk dag här. Jag sitter med en Power Point presentation och stretar och inget blir som jag vill. Fjärilar har jag i maggropen och jag känner att jag nog måste skriva ner några stödord också i pappersform inför morgondagen även om jag hade tänkt låta bli och bara prata fritt, men jag tror att det ändå skänker en viss trygghet att veta att jag har en fusklapp om jag skulle komma av mig helt. Ja, ja vi får se helt enkelt. Blir nog sittandes här ett bra tag till idag känns det som i alla fall. Vi hörs!     

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh vad härligt med bröllopsbilderna, ser superfint ut. VI var hos vår fotograf i förra veckan och pratade lite, och visst längtar man tillbaka till bröllopsdagen VARJE DAG typ ;-) Det kommer nog göras ett reportage om vårt bröllop ihhhhhh, berättar mer sen ;-) Det kommer säkert gå alldeles utmärkt imorgon det är jag övertygad om, du är en klippa på det du gör har jag fått en känsla av tjejen. LYCKA TILL, kram Anna

2008-11-10 @ 16:45:11
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: en till Anna...

...Hej! Vad jobbar du med (exakt)egentligen? Och i vilken bransch? Lycka till med powerpointpresentationen och pratet! Det kommer att gå toppen!

2008-11-10 @ 16:56:28
Postat av: Rebecca

Hej!



Gu' vad fint det är med svartvita foton mot svart bakgrund. Vackert album med ett ännu vackrare brudpar. :)



Måste ju bara säga också, att sovrummet blev ju ap-snyggt! (Fast visserligen hade jag ju inte väntat mig annat av dig!) Nu väntar jag med spänning på kontor-/gästrummet! ;) Du ger mig så härligt inspiration! Tack rara Anna för det!



Och så önskar jag dig lycka till med presentationen imorgon! Det låter som du förbereder dig väl, så det går säkert bra. Och att ha stödord som trygghet, brukar vara bra. Samt att träna lite högt för sig själv före.



Kram!

2008-11-10 @ 17:02:11
Postat av: jenny

Jätte vackra bilder,är ju så kul med foton! Lycka till med presentationen,kommer säkert gå kanon men med mig är det alltid så att nervositeten kommer precis innan jag ska börja sen släpper det som tur är! Kramar

2008-11-10 @ 18:59:37
URL: http://jenlen86.blogspot.com/
Postat av: rebecka

Ville bara säga lycka till imorgon. har kikat in är på din blogg nu i några veckors tid och jag gillar den verkligen. så nu har jag lagt dig i mina favoriter och läser dagligen, tack för inspiration.



Kramar

2008-11-10 @ 21:12:16
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Lycka till imorgon!!KRAM

2008-11-10 @ 21:45:06
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Vilka fina kort ni har och vad kul med ett så fint album:)Vi börjar bli riktigt nervösa här hemma nu men man längtar:)

Kram Kristina

2008-11-11 @ 07:51:51
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Anna

En annan Anna:

Jag arbetar inom försäkringsbranchen och min titel är Skaderevisor vilket betyder att jag granskar slumpmässigt utvalda försäkringsärenden för att se så att personalen följt de instruktioner och villkor som försäkringsbolagen har samt att FAL (Försäkringsavtalslagen) och TSL (Trafikskadelagen) tolkats rätt!

2008-11-14 @ 22:53:31
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Spännande! Tack för svar! =)

2008-11-19 @ 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0