Solig söndag

Vilken härlig söndag, frukost på balkongen och sedan har jag legat där ute och lapat soooool en stund, helt underbart! Känns som rena rama sommardagen ute. Termometern visar nu på 20.6 grader.

Gårdagskvällen
blev väldigt lyckad. L är verkligen supergo tjej, det blev en massa tjatter och lite bubbel i glasen. Idag har jag noll och inga planer utan jag ska bara vara och njuta dagen, det känns fantastiskt.

På tisdag ska jag till Göteborg på ett möte med jobbet där jag ska ha en egen presentation i 30 minuter. Börjar bli en aning nervös inför detta och värre lär det ju bli, men jag har gjort en Power Point presentation, så jag får väl luta mig mot den och hoppas att ingen frågar något. Nej, jag ska inte "grubbla" över det nu utan som sagt bara njuta dagen!

Vad är planen för dig idag?  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilka vyer, nästan så man får höjdskräck bara av att se era härliga kort ;-)

Inte ska du tänka på presententation, den kommer du klara galant, Fortsätt njut av denna härliga Söndag! KRAMIS

2008-05-04 @ 12:37:27
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj vad högt upp ni bor! Jag får nästan också höjdskräck haha :) Visst är Lätt & Lagom Omega 3 gott?! Det köper vi alltid :)

2008-05-04 @ 15:52:56
Postat av: Emelie

oj..det är vääldigt högt upp!

Lycka till i morgon!

Kramis!

2008-05-04 @ 17:43:32
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

haha, ja risk för svindel finns för det är ca 30 meter upp i luften vi bor numera ;) Hoppas du haft en underbar helg!



Mia:

Ja det är hööögt och helt fantastiskt skönt, känner sig fri som fågeln, haha! Ja vi köper alltid också Omega # lätt & lagomet, supergott och så får man ju i sig lite oega 3 också på köpet vilket är bra. KRAM!!!



Emelie:

Ja mer än 30 meter upp ligger vår lägenhet på våning nio, så det känns ;O Hoppas du har dte bra i Enköping?! Kramis

2008-05-04 @ 21:24:08
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0