Solig söndag


Dagen på lilla balkongen med ELLE och Brämhults juice...

Idag har jag verkligen laddat batterierna och bara haft det skönt. Suttit ute och solat och läst Magdalena Graafs biografi "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Jag har fått en massa färg på köpet.
 
Annars kan jag berätta att natten var rätt livad ett tag efter klockan halv fyra, då älsklingen stod nio våningar ner och kom inte in. Med sig i släptåg hade han två lika dragna grabbar ur svensexegänget  som inte hade någonstans att sova då killen de skulle knoppa hos hade "försvunnit" med sin tjej. Så på lagom glatt humör (läs: irriterad) fick jag ta hissen ner i morgonrock, håret på ända och flippflopps på fötterna för att öppna åt fyllehundarna. Det visade sig att darlingen blivit av med nycklarna både till lägenheten och bilen(!) Smart NOT! Dessutom var även mobilen borta, så som ni förstår hade kvällen gått livat till. Nycklarna har han dock fått tillbaka idag *tur* De fanns på Café Opera, så de kom med taxi hit tidigare idag, men mobilen är putsväck, hmmm karlar... De somnade dock som tre lik direkt när de kom hit, men snarkade sedan som riktiga björnar så jag knappt kunde sova p g a det, så min sköna lugna dag på balkongen i solen har varit välförtjänt kan jag lova :-) 

Nu ska jag ta min en dusch och sedan krypa ner i nytvättade lakarn, underbart!

Ha det gott, kramar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken natt du fick.. haha ;-P Men din dag verkar har varit super nice, precis som en söndag ska vara ;-)

Vårruset är den 3 Juni... dvs alldels för snart! haha

Ska också krypa ner i nytvättade lakan sen, hur Lovely som helst!! Ha en skön kväll, KRAAAAAAAAAMEN

2008-05-11 @ 20:51:59
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Katta

Snacka om svensexa, hjääälp! Förstår irritationen... Å vad jag skulle bli arg!! Skönt att du kunde ta igen allt genom en riktig slappardag på balkongen. Också plöjt tidningar och solat idag. Hur skönt som helst! Skulle lätt kunna överleva med sommar året om ;) Ha en grym kväll nu, kraaam

2008-05-11 @ 21:01:31
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha en anledning till att man ska vara singel och inte skaffa sig en karl:)

Tur att du fick din stund på balkongen med tidningar och sol. Härligt:)

Kram

2008-05-11 @ 21:31:11
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Njut de nytvättade lakarna :) Kram



Katta:

Skulle absolut överleva med sommar året om jag mé :) Jag älskar sommaren!!! Ha det gott nu, Kraaam



Madeleine:

Haha, precis du har väl lugna nätter ;) Men min dag har vart härlig! Kraaaamar

2008-05-11 @ 21:44:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin S

jag förstår att du bäddat rent efter att haft en fulltankad älskling i sängen =)

Ha en bra vecka, kram.

2008-05-11 @ 23:05:47
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Malin S:

Haha, PRECIS kändes bäst så, haha!!! Ha en hälrig vecka du också! kram kram

2008-05-12 @ 08:44:21
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0