Scary Neighbour

Imorse satt vi i solen ute på balkongen och åt frukost. Darlingens kollega J var här en sväng för att "skrämma" upp darlingen för att få honom att tro att det kanske var svensexa idag. Elakt, men lite kul var det att se hur J  vankade av och ann här och trodde att en massa karlar plötsligt kanske skulle dyka upp, men så blev det alltså inte. 

Istället så skrämmde en riktig "galning" snett under oss skiten ur i alla fall mig. För när vi satt ute i rottingsofforna, ropar någon plötsligt som en fullkomlig dåre att: "jag hoppar, jag hoppar.. "  Sedan så small det och rutor skakade. Galningen till granne stod då och slog på fönstren eller om han slog i balkongdörren gång på gång, (gick inte att se) som en total galning. Det fullkomligt skallrade i hela huset och grannarna runt omkring flög ut på sina balkonger likt fåglar ur en holk för och se om hela bygget höll på att rasa ihop. Det var riktigt kusligt. Tur att jag hade två starka män här hos mig. Grannen som bor under oss (vägg i vägg där "dåren" befann sig) sa till J att han tyckte det var riktigt otrevligt. Det  hade jag också tyckt om jag hade bott vägg i vägg med "den där". Det är bara en frostad plexiglasskiva emellan balkongerna. Usch ja, nu är det lugnt igen, men jag är nog lite "chockad" än tror jag..  

Kommentarer
Postat av: Mira

Fy sjutton!!!!!!



Kan tro att du fortfarande är skärrad!!!



Stor kram och ha en ljuvlig afton!

2008-05-03 @ 16:49:04
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Anna

Ja det kändes sådär skoj, men nu har personen hållit sig tyst sedan dess, hoppas det håller i sig FOREVER! Njut kvällen nu! Kramar

2008-05-03 @ 18:38:21
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0