Houston we have a problem

Tack för alla era kommentarer i förra inlägget. Jag har konstaterat att "med stämpel" vann stort bland er och jag tycker själv att det är jättefint. Nu har det dock uppstått ett problem (vem hade trott att allt skulle gå smärtfritt) det har nämligen visat sig att guldfärgen inte fäst som den bör på testhäftet, troligtvis pga det "glansiga" pappret. Om man tar på stämpeln med fingrarna så får man guldfärg på fingertopparna (mycket lite iofs) så nu vågar jag inte stämpla de riktiga häftena, för blir det bara ett smetigt intryck får jag panik. När jag väl stämplat det första häftet finns ingen återvändo, då måste jag stämpla alla 80 för jag är ju så otroligt clever att jag köpte exakt antal papper som det finns gäster, inte så begåvat nej! Pappret är köpt i Västerås så jag vill helst slippa att åka dit för att köpa fler. Jag tror att jag ska lägga ner för idag och se om det torkar in om man låter det vara några timmar *hoppas* för jag är nog på er sida nu att vi ska köra på stämplar, för det ser väldigt läckert ut när allt skimrar. Jag återkommer med resultatet imorgon för den som är intresserad. *håll tummarna för att det funkar* Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Inga nya soffor idag heller förresten så fortsatt Tv-tittande på "pinnstolar" här hemma, ingen risk att man somnar framför tv:n. Hahaha! Godnatt!

TILLÄGG 29 MAJ: Färgen verkar torka ok om man låter det vara över natten, såg helt ok ut imorse, dock "smetar" det sig lite om man kommer åt med något fuktigt/vått mot stämpeln så jag ska fundera vidare om jag ska stämpla alla 80 i em eller låta bli =) Over and out!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas det har torkat så att ni har löst erat problem ;-) För fint blir det!

Ha en Super Torsdag KRAMIS

2008-05-22 @ 08:36:57
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Det hade torkat phu dock om man är blöt om fingrarna av någon anledning så blir det fult om man kommer åt stämpeln, men HUR peteig ska man vara? Ha en fantastisk torsdag =)Kram kram

2008-05-22 @ 08:47:43
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Kör på stämplarna, det är jättefint tycker jag! :) Du får skriva till längst ned: "Obs! Ta ej här med blöta fingrar" Hahaha :)

2008-05-22 @ 09:09:12
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Mia:

Hahaha, vad smart, som en liten varningstext Hahaha =)

2008-05-22 @ 09:11:20
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0