Olivträd



Är ute
efter ett olivträd, fann det på Söder idag i en blomsteraffär för 385 kr ganska stora på stam som jag funderade på att köpa, okej pris tycker jag. Det blev dock inget köp idag p g a att jag inte orkar bära hem det helt enkelt, men ska ta bilen och införskaffa mig ett, kanske redan till helgen.

Tänk att det är Pingst nu till helgen förresten. Verkligen "konstigt" år i år. Förra veckan var första maj och Kristi himmelsfärd på samma dag och en vecka senare så är det Pingst. Brukar ju oftast vara i början av juni. Ja strunt samma, Pingst är ändå inget jag firar och nu när de för något år sedan tog bort annandag pingst, blir det ju som en helt vanlig helg.

Nu är det SATC på TV 3.

Kram   


Kommentarer
Postat av: Katta

Som du vet brukar jag älska allt med fröken Perrelli men videon kändes tyvärr nästan halvfärdig. Ok, jättesnygga sekvenser med olika outfits men jag fick inget grepp om den. Såå synd för den var säkert riktigt påkostad =(



Åh, vi pratade också om att bli med olivträd idag. Såå snyggt på balkongen! Kraam

2008-05-07 @ 22:08:13
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0