Mötesdag..

Idag är en mötesdag, jag kommer att sitta med var och en av reglerarna och gå igenom vad som framkommit i revisionen. Jag kommer tala om vad som är bra och vad som är mindre bra i deras arbete. Det kommer säkert bli känsligt för vissa som tycker att de aldrig gör "fel" (oftast personer som arbetat länge) och så kommer jag med pekpinnen, hehe jag älskar mitt jobb, folk är "rädda" för mig och folk står nästan "med mössan i hand" och bugar när jag kommer, haha! (Kanske inte riktigt! *fniss* men nästan =) I eftermiddag ska jag skriva ut det sista till vårt festhäfte (framsidan) sedan ska det stämplas och knytas band (känns som jag inget annat gör nu för tiden än att knyta guldband på allt och "alla") sedan häfta ihop mina skapelser, sedan är det vigselprogrammen som ska skäras och så klart ska det på organzaband även på dem, så det finns att göra! Ha en härlig dag. Hoppas att solen stannar kvar, just i denna stund lyser den härligt!   

Kommentarer
Postat av: Linalotta

Av det vi redan fått se så verkar ju allt bli toppenfint, så visst är det väl värt allt jobb ;)

Jag håller på med bröllopsförberedelser till min väns bröllop i sommar, och det är en hel del att fixa med...

Visa gärna festhäftet efter vigseln om du vill, så kanske jag kan få lite fler idéer.



Ha en bra dag.

Kram

2008-05-21 @ 09:10:34
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå du medför respekt ;-) hihi tur att du verkar en sån gullig o rara tjej att du inte missbrukar det ;-)

Jaaaa vi vill ha kvar solen hela sommaren lång!

Lycka till med pysslandet i eftermiddag.

KRAM

2008-05-21 @ 10:09:26
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Lina Lotta:

Det är absolut välvärt sitt jobb även om jag är liiiite trött på organzaband just nu, haha, men fint blir det :-) När jag är klar med häftet lovar jag att visa så kanske du kan få några idéer till din väns bröllop! Ha en bra dag själv! Kram kram



Zandra:

Haha, precis ;) Jag hoppas också att solen stannar hela sommaren! tack för lyckönskningen! Ha en bra dag! Kramar

2008-05-21 @ 11:18:13
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: jenny

Hihi det verkar vara ett intressant och roligt arbete du har :) Ja sol vill man verkligen ha var ju så underbart för någon vecka sen men nu har det regnat i några dagar och idag växlar det men hoppas ni får riktigt bra väder på den stora dagen :) kram

2008-05-21 @ 15:46:39
Postat av: Malin S

Hoppas allt gick bra på jobbgrejen och att dina kollegor tog till sig det du sa på ett bra sætt. Sjælv sitter jag på hotellet och surfar i væntan på tåget som avgår først halv 6. Har traskat runt i stan hela dagen och nu vågar jag påstå att jag hittar helt ok =)

Lycka till ikvæll med brøllopspysslet.

2008-05-21 @ 16:14:30
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Malin S:

Blev det någon kurs/utbildning idag eller var det fel dag? Antar eftersom du traskat omkring i Stockholm och numera hittar bra så va det inget möte? Haha, det är faktiskt en kul historia, då kommer du ju upp på tisdag igen, skulle vi ju kunna ta en repris på gårdagen ;-) Trevlig resa hem! Kramar

2008-05-21 @ 16:19:06
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin S

Det var fel dag ha ha. Men jag har gjort studiebesøk på fyra apotek i city istællet, antecknat och varit duktig. Nu ska det bli skønt att sætta sig på tåget hem och kanske slumra till lite. Vi hørs =)

2008-05-21 @ 16:21:09
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0