Maxiklänning



Jag knep precis en maxiklänning från H&M:s webbshopp.

Jag tycker så mycket om mönstret på klänningen men den har ju vart slutsåld i affärerna sedan den släpptes i stort sett, så nu när jag såg att den fanns inne på webben, så jag klickade hem den på ett ögonblick. Jag tycker personligen att denna maxivariant är mycket finare än korsettvarianten, den skulle inte passa mig alls, men denna långa gillar jag och en maxiklänning har jag ju vart ute efter så nu är jag jätteglad. Hoppas nu den passar bara. Den kommer vecka 25 så jag får leva utan den på Bali. De kommer lagom till Midsommar i stället. 

Ha en skön dag!

Kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Zandra

Å tack vännen! Ska verkligen dit på lördag om inte imorn redan ;-)!!

Klänningen är super fin, me like!

Ååå tell me ASAP vad du fick ;-) Så kul.

Kramis

2008-05-29 @ 10:59:29
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Miah

Ramlade in av en händelse på din blogg och gillar den massor! Läser att du ska gifta dig (är det på lördag?) Vet precis hur det är med pirret, förväntan och allt det där och det underbara med att få vara någons fru :) Varma lyckönskningar att eran dag kommer bli sådär underbar som det i sagan blir (och resten av livet tillsammans oxå för den delen).

2008-05-29 @ 16:03:21
URL: http://miahwannabe.blogspot.com
Postat av: Katta

Heej! Kommer inte ha tillgång till dator i helgen (hur jobbigt blir inte det då?) så jag får passa på att gratta blivande bruden redan nu =) Ni kommer garanterat få sol så jag hoppas på världens finaste bröllop! Hoppas dessutom på massor av fina bilder på allt ifrån sminkningen till festen, ha ha.



Njut verkligen av er dag, känn dig ursnygg i prinsessklänningen och massor av grattiskramar till sötaste paret från mig!

2008-05-29 @ 20:40:27
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG :-) knep faktiskt också en maxiklänning från HM tidigare i veckan, dock inte samma men den var fin den också :-) Om vi inte hörs innen the day, så ha en uuuuuuuuunderbar bröllopsdag och resa, ser fram mot rapporten och bilderna sen. Många kramar Anna

2008-05-29 @ 21:34:38
Postat av: Malin S

Jag såg faktiskt denna klänning (vet ej storlek dock) på H&M i Gallerian i måndags. De hade förresten supermycket snyggt just i den H&M butiken (övervåningen).

Kvällskram.

2008-05-29 @ 21:52:08
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0