Shopping


Marina stuket på mig i sommar...

Skor och en tunika som man lätt kan svepa om sig eftr ett dopp i havet...

Idag hämtade jag ut ett antal paket på posten som sagt , bland annat ett från Ellos. Jag beställer sällan därifrån, men i helgen som gick satt jag och surfade in på deras hemsida av en slump och deras fyndhörna. Där fann jag en massa fina prylar, en kavaj i marinblått, långskjorta i randigt, två bikinis, en solhatt och två par skor, allt för en mycket, mycket  blygsam summa. När de kom idag blev jag såååååå glatt överraskad allt var superfint verkligen och passade dessutom. Allt sammans för under 500 kr, det kallar jag FYND! Härligt när man kan bli positivt överraskad av postorder ibland! Allt gick dessutom i den marina färgskalan ser jag nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Anci

Åh det är ju precis en sån bikini jag har letat febrilt efter ! (Den med tjockare ränder)

Dock kan jag inte hitta den på Ellos hemsida ... Är den redan slut ?

2008-05-13 @ 18:30:42
Postat av: Anna

Anci:

Den fanns i "fyndbutiken" när jag fann den av en slump, så den kanske tyvärr är slut nu då :(

2008-05-13 @ 22:47:22
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0