1 maj - 30 dagar kvar


Vacker orkidée i vår hall...

Vaknade med frukost på sängen idag. Älsklingen hade fixat och donat med goda mackor, ägg, juice, nyponsoppa och en stor kopp te. SÅÅÅÅ mysigt *älskar* För nio år sedan idag, sa det klick mellan oss som kungen sa, haha! Vi räknar dock att vi "blev ihop" 19 maj, men som sagt det klickade redan 1 maj 1999. Träffades gjorde vi för allra första gången 1996, så det tog tre år att få mig på kroken skulle man kunna säga ;-)

Idag ska jag fixa med våra växter och träd på stora balkongen, måste få iordning i den tänkta "gröna hörnan". Solen skiner men det är inte så varmt, termometern visar på 13.8 grader. Vad gör ni på första maj? Demonstrerar?  

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mira

Det är kärlek det!!!



Hr demonstreras INTE utan jag njuter bara av att slippa stressa.



Ha bästa dagen!



Kramiz

2008-05-01 @ 13:20:34
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Anna

Mira:

Ja det är riktigt kärlek det mys



Här demonstreras inte heller, bara njuter i fulla drag av att vara ledig! Sköt om er! Kramar

2008-05-01 @ 17:28:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vilken härlig start på morgonen du fick, din Man 2 be kan de där med det lilla extra ;-)

Ja piggelindrinkarna är SÅ goda och lätta att göra!

För en drink behöver du, 2 piggelin som du mosar sönder, har i en skvätt sprite så att den blir mer drick bar och sen sprit efter behag, volia klar att dricka! ;-)

Njut av kvällen, KRAMIS

2008-05-01 @ 19:59:48
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Carin

Vad mysigt med frukost på sängen!

Skall visa min F inlägget, hihi...

Vi har övat bröllopsvals & softat i dag. Inget första-maj-tåg för oss heller;-)

Kramis

2008-05-01 @ 20:17:49
Postat av: Anna

Zandra:

Jäklar vad häftigt att verkligen ha RIKTIG pigelin i, trodde bara drinken kallades så, det MÅSTE jag bara testa, lät såååååååå gott :-) Tack för ett gott tips! Hoppas du har en underbar kväll.. Hör händer inte mycket.. Lite partysugen, men verkar inget bli.. Karl´n surar lite fniss KRAM



Carin:

Ja du får visa F inlägget, nu surar dock karlsloken, så nu är har inte lika mysig, hahaha! Hoppas att det gick bra med valsen! Kram kram

2008-05-01 @ 20:21:32
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå ja lite party hade ju inte varit fel ;-) Men nu är vi sådär långt borta igen.. haha hade varit närmare till E-köping ;-)

Får muta honom med en drink eller nåt.. hihi

Jo men visst är de riktig glass i ;-) Har även hört att man kan ha Twister glassen i, läskande och farligt gott ;-) KRAM

2008-05-01 @ 20:50:14
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Ja det var ju attan att du befann dig så långt bort annars hade ju jag kunnat roa mig på egenhand nu när J spelar fem år igen, hahaha! Men jag ska försöka gå och liva upp honom nu, problemet är ju att det är mig han är sup på, hade ju vart enklare om han vart sur på något annat ;) Men han är inte långsinnt så snart är han glad igen!



Lät väldigt gott med twister i drinken också, men pigelin är en favis glass så det måste testas snarast! KRAM

2008-05-01 @ 21:02:59
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0