Teknikens under!

Nu har min dator anlänt och jag skriver på den i denna stund, den ligger så fint i sin dockningsstation och myser och väntar på att få åka med mig hem senare, fick även en 3G anslutning så att jag kommer åt internet, intranät och e-posten vart jag än befinner mig i världen. Så rent teoretiskt skulle jag kunna sitta i bilen och blogga både påväg till och från jobbet, men det kanske inte är så vettigt, men det skulle fungera i alla fall, så tack så mycket jobbet!

Snart hemfärd, ska stanna en 30-40 min till här då jag var lite sen i morse på grund av mycket bilköer och snö på sina ställen, men sedan blir det som sagt hemfärd. Vi måste stanna till och handla påväg hem också, jobbigt, men det gapar tomt i kylen hemma så det är ett måste. Ska även inhandla scampi IGEN, jag äter en påse i veckan, de är sjukt goda med lite vitlök och cayennpeppar, jag tror att jag har blivit beroende, helt ärligt! Tur att de är små nyttiga rackare ;-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå då kan vi få uppdateringar vart du än är ;-) *fniss*
Scampi låter så smarrigt, var länge sen man lyxade med sånt... Mmm!

2008-03-17 @ 16:33:23
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Katta

Shit vad gott det där såg ut, hm... Kraaam!

2008-03-17 @ 16:58:17
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Carin

Jag älskar oxå scampi!
Hur brukar du göra dem?
Jag brukar wooka grönsaker, ha i ostronsås och lite lätt fraiche & så i med scampisarna. Men vill ha fler goda recept!
Skall skriva upp det på handla-listan till i morgon. Blev sugen nu - tur att de är så nyttigt, hihi!
Ha en härlig måndagkväll!
Kram

2008-03-17 @ 19:02:41
URL: http://frufa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0