Måndagkväll


Kvällens kockduell: Gula lagets middag var min favorit!

Smarrig räkpasta...


Måndagen är avklarad, nu är det "bara" fyra dagar kvar till Grand finale av Melodifestivalen 2008, jag håller redan tummar och tår för schlagerdrottningen Charlotte Perrelli.

Dagen har vart bra om man bortser ifrån ett ruskigt grått och trist väder. Just nu har jag precis kikat på kockduellen och kokar samtidigt fisksoppa med curry som vi ska äta till middag imorgon. Tjuvsmakade lite innan och mums vad god den blir, extra plus att den är "smal" och bra för min kropp..

Strax är det Simon & Tomas på TV3 som jag ska slö kika på, borde packa upp resväskan från helgen som gick men om det är något jag tycker är tråkigt så är det att packa upp väskor... så den får ligga lite till ;-) Kram!  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tycker Kockduellen var en besvikelse, allt gick så fort och man hade velat se lite mer..
Din soppa lät ju inte fel:)
Sov så gott!

2008-03-10 @ 21:40:41
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0