Schlagerfinal!



Nu är den äntligen igång då, finalkvällen som jag väntat sååå på. Charlotte gjorde precis ett fantastiskt bra uppträdande, hon är ett fullblods proffs ut i fingerspetsarna! Love her!!! Nu ska här röstas, ring nu för sjutton annars kan ni inte gnälla efteråt om det inte går vägen, tänk på Sjögren i Belgrad så ringer du säkert en extra ggn på Perrelli,

Nu är Sjögren precis klar här, Holy moses.. Hur kunde han gå till finalen? Det är bland det käckaste i låtväg som jag hört tror jag, på ett NEGATIVT sätt. Känner på mig att han gör en skräll igen och vinner alltihop, jag menar Irland skickar ju en kalkon, så kan väl vi också göra det =)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carin

Ser smarrig ut den där pizzan ändå - och underhållningen var ju toppen iaf, eller hur?! Trots att man fick stå ut med både Sjögren & Frida... Shit, vad Perelli var snygg, bra & grym i kväll!!!

2008-03-15 @ 22:31:03
URL: http://frufa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0