Redo för visning



Hoppas att er lördag vart fab, min har varit så oglamourös som det bara går. Från "prinsessa" igår med en lovely brudklänning till en skurtant idag som bland annat legat med huvudet inne i ugnen och skurat.. Har även tvättat alla stolsöverdrag, lika så alla sofföverdrag, så nu är det skinande rent här hemma och soffan luktar ljuvligt av sköljmedel och den är så vit den kan bli.

Nu är vi redo för morgondagens visning, hoppas, hoppas vi får sålt lägenheten smidigt och lätt nu bara. Tänk om ingen kommer.. men som en granne till oss sa innan idag, tro mig det kommer folk, både intresserade och sedan en massa nyfikna ..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ser väldigt fint och välkomnande ut!
Du har gjort superfint och stort lycka till imorgon:)
Kram och godnatt
Ps: Vita rosor är sååå fint!

2008-03-29 @ 21:50:59
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Madeleine:
Åh tack! Bra att det ser välkomnande ut, kanske man kan få en köpare ;-) Hoppas du har en skönkväll, här blir det inte något särskilt gjort mera nu, blir sängen rätt tidigt skulle jag tro! Jga ÄLSKAR vita rosor, ska jag ju ha i brudbuketten också.. ;-) KRAM!!!

2008-03-29 @ 21:59:46
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0