Flyt


Vackert från nostalgi-fyn...

Klickade precis hem skorna som var slutsålda för några veckor sedan, kikade av en slump in på hemsidan och nu fanns plötslig min storlek igen. Bara och hoppas att de är fina i verkligheten och känns sköna på, i så fall har jag precis kommit undan med ett par "brudskor" för 244.90 kr (inkl frakt). Kanske borde passa på att köpa en lott eller nått nu när jag är inne i ett stimm av tur... ;-)

Nu surfar jag och slötittar på "Rent hus" på TV 4 och jag kan inte FATTA hur snuskiga vissa ÄR, sååå vidrigt att bo i sin egna skit! Varför?! Hur slöa får man vara? Stackars barn som får växa upp i sådan miljö, Hua mår riktigt dåligt av sånt, men måste ändå kolla på programmet!  


Kommentarer
Postat av: Therese

Ah det där med smutsiga hus, insane!!! Förstår inte heller hur folk kan ha det så, visst vi alla kan väl ha någon liten dammtuss i ett hörn men sådan lort... Uh!!! Känns helt sinnessjukt, som att man inte förstår någonting?!

2008-03-09 @ 15:46:14
URL: http://thereseblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0