Ovän

Den där X-boxen som flyttade in här i lördags är jag redan URTRÖTT på eftersom den är kopplad till tv:n i vardagsrummet och spelet bara mal, mal och mal och ger ifrån sig en sjuhelvetes massa oljud (inte konstigt jag är trött!!!!!!!) Jag blir GALEN här, detta kan ALDRIG sluta väl...... Antingen får den där manicken flytta in i gästrummet tillsammans med maken illa kvickt eller så kommer jag gå lös på någo. Nu slutade han precis att spela efter mitt gnällande över allt ljud. Tack, älskar dig min lyhörda make! Nu blev jag glad igen och ska sluta klaga. Undra bara hur länge det varar, tystanden alltså..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahah! I know the feeling, men här har det varit PS3:an som jag velat kasta ut.. hihi. Men tur att dem lyssnar efter lite gnäll ;-)

Hoppas du får en mysig och soft Måndag kväll så att du är piggare imörra! KRAMIS

2008-06-30 @ 20:44:36
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, min nya ovän, tur att det inlägget inte handlade om mig haha! :) Ni får komma hit och spela PS2 sedan, då kan vi spela Buzz, och då lovar jag att du kommer att gilla det. Förresten, du får väl spela lite du med, så får maken sitta och lyssna på surret haha! Kram!

2008-06-30 @ 20:49:08
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Kix

Hej vännen!

Vet precis va du menar, fotbolls-em ä ju precis slut o där har min käre sambo suttit o bligat varenda kväll i typ en månads tid! Iofs, jag har tittat lite oxå ibland men han har verkligen sett ALLT!



Jag har lite panik, börjar bli sjuk med halsont o hosta o feber....Jag dör om jag inte kan gå på festen på lördag men får väl hoppas att d går över tills dess. Har asmycket o göra på jobbet oxå så jag kan inte stanna hemma, inte förrän på onsdag isåfall så jag får väl äta Alvedon imorrn o försöka stå ut. Lite synd om mej:(



Hälsa Jens att jag förväntar mej att han skaffar Buzz till sitt nya tv-spel innan vi kommer på besök i sommar, så ska vi ta en match;)



Ses snart, kul!!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-06-30 @ 21:11:45
Postat av: Axze

Det blir nog en tidsfråga innan du står bredvid xboxen och säger till din make " Vem väljer du? mig eller xboxen?" :-D



Tvekar han efter 5 sekunder, då har du problem. haha

skämt bara! :-D

2008-06-30 @ 22:14:57
Postat av: Anna

Zandra:

Skönt att det finns fler som känner som jag, då är jag inte galen, haha! Men skönt att han lyssnade i alla fall =) Kraaam



Mia:

Haha, blev du nervös ;-) Nädå du är inte min nya ovän dummer, haha! Buzz är kul har jag hört får man testa ngn ggn! Kram kram



Kix:

Neeeeeej du får inte bli sjuk tills på lördag, dte är jättesynd om dig =) Åhhh jag kommer bli sååå besviken om du inte kommer.. =( Hoppas, hoppas du kryar på dig så vi kan ses och snacka lite gott, men det är ju bara måndag idag så du borde vara frisk tills på lördagkväll!



Krya på dig och HOPPAS att vi ses SNART!!!!! Saknar dig som attan!



Bamsekramar

//Anna



Axze:

Han väljer mig, finns inte en chans att x-boxen kommer före eller...? =S HAHAHAHA!!!

2008-06-30 @ 23:17:47
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe känner så väl igen det där :P Är sjukt trött på min pojkväns xbox spelande också. Nu använder han headset också så han kan prata med alla sina vänner när dom inte är här o spelar.. GREAT.! :P

2008-07-01 @ 00:08:22
URL: http://annamyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0