Förberedd

   

Nu är jag trött, jag har förberett, förberett och så förberett lite till här ikväll inför makens lilla mingel imorgon (vilken tur att han är gift med Bree Van Der Kamp, hahaha!). Är det något jag gillar är det att förbereda inför "happenings" blir så mycket skönare när dagen D väl står för dörren. Så det som går att förbereda är nu förberett och står nu och trängs i våra kyl (tur att vi har två st vid sådana här tillfällen).

Ni som vill ha recept och liknande på mina olika skapelser ska få detta, lovar att skriva ner dem någon dag här i veckan, så håll ut =)

Nej gott folk nu är det duschen och sedan blir det rak i bingen för min del, kommer slockna på två röda det känner jag.

Sov sött och stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så duktig! Du får lära mig lite :)

2008-06-25 @ 07:47:23
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej! Du får gärna skriva ned lite recept, du verkar ju så duktig!! Kul att få lite ny inspiration!! Kramar

2008-06-25 @ 08:08:34
Postat av: Kristina

Är oxå sån, det som kan göras klart iförväg gör jag. Ha en bra dag! Kram

2008-06-25 @ 09:23:15
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Anna

Mia:

Tack, du är snäll du =) Ja jag ska lära dig allt jag kan när vi ses ;-) Kram



Jenny:

ja jag ska försöka skriva ner dem =) KRAM



Kristina:

Ja visst är det perfekt och kunna förbereda, jag "älskar" det =) Ha en härlig dag själv. Kram kram

2008-06-25 @ 10:01:10
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0