Packning pågår




Inte klokt att det ska vara så svårt att få till en packning. Jag anser mig vara en normalt funtad person, men när det kommer till detta med packning spårar jag alltid ur. Jag har verkligen försökt, men det känns som att det fortfarande kommer att slinka med både det ena och andra i både kläd, sko och sminkväg innan jag är helt klar, "Tänk om jag behöver detta och inte har det med" Jag ska ta mig samman och stå emot, för de flesta gångerna behövde man inte alls de där extra plaggen man packade.

Jag vet bara en gång det egentligen skett och det var en resa till Grekland med familjen när jag var yngre. Då tog jag inte med mig en en klänning som jag tyckte kändes överkurs, men den saknade jag så in i bänken när vi väl var på plats. Kanske det som förstört mitt sätt att packa för all framtid, vad vet jag ;-)

Nej gott folk, åter till väskorna här ska packas smart! Vi hörs, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Ha den bästa resan !! Packa superlite då kan du ju fylla väskan med ny shopping istället ;)

Kramar.

2008-07-18 @ 10:31:23
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Madelene

Men missar du nåt så kan du ju handla där du skall ju till Paris.Blir avundsjuk vill också åka.Här hemma i Landvetter regnar det och man blir tokig på det här vädret. Hoppas att ni får det underbart och ta hand omvarandra och njut och drick en massa champang.Kram på dig.

Maddis.

2008-07-18 @ 10:48:08
Postat av: Carro

Kan inte du göra ett smink- och produktreportage när du kommer hem? Tycker att du alltid ser så perfekt ut på bilder... (retuscherar du dina bilder?)



Ha en superbra resa!! Glöm inte bort Kameran bara ;)

Kram

2008-07-18 @ 10:49:36
Postat av: Anna

Malin S:

Tack, SKA paka superlite ;-) Kramis



Madelene:

Du har så rätt, ska ju till Paris för sjutton, finns väl det mesta där ;-) Stackars er, min bästis Kix arbetar på landvettersflygplats och bor i Bollebygd och hon är också "ledsen" för det trista vädret ni har, här har det faktiskt vart rätt okej hittills i sommar. Skickar över lite sol till er! Kraaam



Carro:

Skulle absolut kunna göra ett sminkrepotage när jag kommer hem, ganska kul idé =) Nej jag retuscherar inte mina bilder alls, men sedan kanske jag inte väljer de värsta jag tagit heller, haha, men någon retuschering är inte gjorda med dem. Kramar!

2008-07-18 @ 10:57:06
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du och din packning låter som något väldigt kvinnligt. Har precis samma problem när det gäller att packa=)

Ha det jättebra i Paris och London!! Kanske finns plats för mig i väskan?Eller nej med din packning är det nog tveksamt;)

KRAM

2008-07-18 @ 12:52:17
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ha en fantatsitk härlig resa!

O har du glömt nåt så kan du säkert hitta ett ÄNNU bättre substitut i landet du befinner dej i..hihi Ännu en orsak för lite extra shopping!

Ha de FAB vännen, KRAM KRAM

2008-07-18 @ 12:53:47
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha,ha.. känner verkligen igen mig...

Kanske är något typiskt kvinnligt ;-)

Ett tips är ju att prova ut outfits för olika tllfällen och bara ta med käder du vet kan matchas med varandra! Ha en underbar resa tjejen!

Kram

2008-07-18 @ 13:04:18
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Kix

Heeeeeeeeeej!



Nu ä d snart semester för mej oxå, herregud va skönt d ska bli!!!!



Hoppas ni får d helt underbart i Paris o London o ta nu inte med dej för "mycke onödig bröte" som faren skulle säga, hahahahahaha!!!!



Ses snart, ska bli så kul o hälsa på er:)



KRAAAAAAAAAAAM

2008-07-18 @ 13:39:32
Postat av: svägerskan

Tack Anna för dina fina kommentarer. Ha en riktigt skön resa och kramar till Er båda.

2008-07-18 @ 14:04:41
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Och bara en liten kommentar till dig Carro........jag kan garantera dig att starwoman inte retuscherar sina bilder, hon är så vacker

(kanske tom vackrare i verkligheten)!!!

2008-07-18 @ 14:32:24
Postat av: Anonym

Och bara en liten kommentar till dig Carro........jag kan garantera dig att starwoman inte retuscherar sina bilder, hon är så vacker

(kanske tom vackrare i verkligheten)!!!

2008-07-18 @ 14:33:20
Postat av: Taru

ser ut som en mycket organiserad packning

2008-07-18 @ 20:01:02
URL: http://www.taru-uncensored.blogspot.com
Postat av: sessan ❤

Du får ha lycka till med packningen vidare & tänk på den dagen du har en & två små att packa till....... Ho ho, då sliter man!!



Jag är som dig, tar alltid med massa o nödvändigt!

& för att inte prata om när jag packar till vår lilla Sessan, då slinker det gärna med en hel väska i onödan ;)



Njut söndagen massa massa

& trevlig resa♡

//Sessan

2008-07-20 @ 13:55:29
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0