Lägesrapport från Paris






Här kommer en lägesrapport för er som kanske "saknat" mina inlägg.

Vi har haft helt underbara dagar i den romantika franska huvudstaden. Vi har hunnit med att se massor tack vare min älskade vän Anna (jag har haft sååå skoj baby!!!) Plus att vi tack vare henne och hennes trevliga karl också har träffat en massa härliga människor från en massa delar av världen (Thanx/Merci Anna & Mateo).

Paris
är verkligen en helt fantastisk stad, underbart gamla vackra byggnader och en massa chica människor. Vädret har faktiskt varit riktigt bra och vi har sett det "man ska se" plus lite till faktiskt. Älsklingen och jag har dessutom åkt metron (tunnelbanesystemet i Frankrike) på egenhand som om vi aldrig gjort något annat och vi har trivts som fisken i vattnet i denna sköna stad.

Nu drar vi vidare till London och nya äventyr. På återseende, Sayonara!   

Kramar


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad härligt det der ut.

Kram Maddis

2008-07-21 @ 10:02:01
Postat av: Kristina

Å så härligt med Paris:) Vi ska dit på bröllopsresa i nov, längtar:) Kram

2008-07-21 @ 10:02:50
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, längtar tillbaka. Det var där min man friade.

Och vi saknar verkligen dina inlägg när du är ute och reser.

/J

2008-07-21 @ 11:47:00
Postat av: Malin S

Såklart jag har saknat dina härliga blogginlägg =)

Kul att få en update från er mysiga resa. Fotona ger en härlig Pariskänsla - nu vill jag också åka dit men tyvärr måste jag fortsätta med läkemedelsförsäljningen några veckor till innan en veckas semester. Ha det underbart bra i London också !! Kramar.

2008-07-21 @ 12:38:13
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åååå va kul ni verkar ha haft det ;-) Så avvis, vill oxå till Paris!

Njut av London Baby! ;-) KRAMIS

2008-07-21 @ 13:32:38
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Linalotta

Vackert!!



Väntar med spänning på längre reseberättelse när ni är hemma igen, och gärna fler fina bilder.



kram

2008-07-21 @ 14:40:59
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad mysigt! Hoppas ni får det lika bra i London!

Kram kram

2008-07-21 @ 19:56:07
Postat av: sessan ❤

Ohhh tusen tack för underbar uppdatering, Paris är min stad...

Alla dina bilder gav mig flash backs & jag vill tillbaka!!

Louis Vuitton butiken har jag bott rett bak & på Metron blev jag rånad för min fina fina ny inköpta LV gråter allt är minnen.



Tusen tack för update darling♡



Njut London (som enligt mig inte kan jämföras med Paris)



Puss

2008-07-21 @ 21:29:16
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: bjorn

Vi överlever inte utan nyliberalism (am projektet= upplysning, kraft, eget ansvar etc).

Sex, våld och arbete.

Sen är det den judiska frågan - många judar inom arbetarrörelsen (säljer in intellektuella lösningar som kommunistpacket idag "massa meningslösa ord utan substans").

Samma mentalitet idag = kanske att naturen går mot utrotning. Kontroll över en del media - och liknande organisationer.

Djävulens folk (enkelt å slå ut).



Räkna 1 miljon gånger

Vad som gett nybyggaranda etc



Spindel som kan döda dom



Det var ju en judisk flicka som nu heter Rebecca Lord

Hon var inte kåt men väl listig å manipulera andra (Rebecca mata hari).

Hon blev påsatt och nedslagen men en dag begick hon självmord.

Sen kom en klumpedunsröv från israels högre uni , Haifa, och skulle lära sig empirism men då slog schizopartikeln till och det kliade till i röven och han drog ut en hemorojd

den visades sig innehålla en mask som sedemera förintade en stor del av den mänskliga världen



det stod sen i historieböckerna

astroillium israelis



partikel =

nervsystemet har ju nya rön om databasförmåga (aktiverar då schizofreni i oss)

Tex sända nanorobotar och religiösa kulturella kontexten och spela på (socialpsykologi) och då äventyra mänskligheten

hot mot mänskligheten





när man sitter i en isoleringscell (med 1000 mdr som egentligen skulle gått till väst-am projektet) och attackhund som våldtar och våldsmusik



kinesisk han-kines som sa

nu erövrar vi manchuriet

så kom hästarmén som var genklonad

och man sålde sin kossa

det visade sig sen att han var lite underskattad

så man impoterade en ko



(vv sprid vidare)



Postat av: Svägerskan

Hoppas Ni har det riktigt gott på Er resa. Längtar efter Er och på Dina inlägg. Kram

2008-07-22 @ 21:46:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0