Slut för dagen!

Så var man på plats uppe på rummet igen. Foket tycker nog jag är hur skum som helst, hahaha, så fort det blir fritid så är jag försvunnen lika fort som en avlöning! Jag är oerhört osocial just nu och det är inte jag i vanliga fall, visst ibland kan jag tycka att det är skönt att dra mig undan, men oftast brukar jag vara med där det händer, men jag ORKAR inte med dessa människor som samlats här.

Jag är ihop föst med 12 personer som jag aldrig tidigare träffat från norr till söder, och alla vill någonstans här i livet och vissa är otroligt hela tiden och ska visa sig duktiga. Flera av personerna hörs precis hela tiden oavsett om de har något matnyttigt att säga eller bara för att de tydligen måste säga något, bara för att få lite uppmärksamhet, jag klarar inte av sådant! Jag är en ganska lugn person och jag har kommit ganska långt på att vara lugn och saklig, men många av de andra är som Durracellkaniner som går på crack, helt galet. Hahaha! Känns ibland som jag blivit instängd i Big Brother huset eller något annat surrealistiskt ställe. Ja jag skit samma, nu är det bara onsdag och fram till kl 17 på torsdag kvar sedan slipper jag detta. Hem ljuva hem jag längtar! 

Om 30 min ska jag se på I huvudet på Gynning, Love her, hon verkar så skön och så är hon ju supersnygg och kolla på också ;)
 
Kramar! 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag bodde också på vildanden under 2002..världen är liten ;)
flyttade till Lund hösten 2001 och bodde där till december 2002.
Läste du ekonomi?
Kram

2008-01-29 @ 20:48:33
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Malin S

Jag förstår vilken typ av människa du syftar på, störiga. Hoppas du fick något gott till fika iallafall ;)

2008-01-29 @ 21:00:44
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Anna

Madeleine:
Oj, jäklar kanske vi vart grannar rent av ;) Jag pluggade juridik! Kram!!!

Malin S:
Ja jag har oerhört svårt för den typen av människor, har du inget vettigt att säga håll KÄFT har man lust och säga till dem, hahaha ;) Blev vetelängd till fikat, så inga chokladmuffins :)

2008-01-29 @ 21:18:50
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha ja vi kanske var grannar i gettot;) Var ju inga fina hus direkt. Bodde i den längan som var längst ner mot parken.

Gossip Girl var sådär..lite segt kanske. Men det kanske ger sig..
Ha en bra kväll på rummet!
Kram kram

2008-01-29 @ 21:27:16
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: tilda

ser på i huvudet på gynning just nu!
har sett på gosssip girls också, superbra :D

2008-01-29 @ 21:27:52
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0