Städa ut julen

image54

Äntligen fredag!
Kändes allt lite lättare att gå upp imorse när man vet att imorgon kan man ligga kvar och dra sig och sedan äta en sådan där mysig frukost tillsammans med älsklingen. Vi äter aldrig frukost ihop på veckorna, så det är extra mysigt på just helgerna.


Annars är helgen inte direkt fullbokad, hade hoppats kunna ge J en liten överraskning imorgon, och det såg först riktigt ljust ut, men nu verkar det inte bli av ändå :-( Det jag vet är att jag ska städa bort julen imorgon i alla fall, för nu är jag trött på stakar, stjärnor och tomtar så nu ska de ut i förådet tills i slutet av året. Nu vill jag ha vår!


Dax för fika!


Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Cim

Morning, ja nu ska allt ner i källaren, ska fixa det imorrn jag med, sen tar vi inte fram det förrän i början av december igen, eller hur???

Ha en underbar helg!!!

Kramen
Cimsan

2008-01-11 @ 10:17:42
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Madeleine

Måste också städa bort julen, dvs julstjärnorna...Tråkigt, blir ju mysigare sken av dom i fönstret..
Men nu kan man börja köpa vita tulpaner, krokus och annat vårigt =)
Trevlig helg!!

2008-01-11 @ 20:48:59
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0