Försening...



Denna söta kjol beställde jag från La Redoute i augusti förra året, tänkte att den skulle vara snygg med en enkel polo och ett par grova strumpbyxor till under vintern, i slutet av november kom det ett brev från dem att den var försenad, jo tack jag har märkt det tänkte jag då. Nu är snart januari över och ingen kjol i sikte. Jag tycker tyvärr att detta är mer regel än undantag när det gäller La redoute och deras leveranstider, eller händer det bara mig att allt jag beställer jämt blir försenat? Nä detta var nog sista gången jag beställer ifrån dem, kjolen kommer väl lagom till midsommar då man inte längre har användning för den ;-)


Kommentarer
Postat av: emilie

tyvärr är den inte alls så fin i verkligheten, jag fick den i höstas men returnerade den igen. Tyget är tunt så man ser nästan igenom, tyvärr..

2008-01-20 @ 12:05:51
Postat av: Anna

Emilie:
Kanske lika bra att den inte kommer någon ggn då ;-)

2008-01-20 @ 19:38:28
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0