Solig lördag


Det är extra underbart att vakna upp en lördagmorgon med solen sipprandes in genom fönstret, en sådan dag är det idag. Det ser vårigt ut och öppnar man dörren ut tycker jag riktigt att det luktar vår om man nu kan sätta en speciell doft på våren. På TV4:s Nyhetsmorgon sa man att våren faktiskt nu kommit på riktigt till både Götaland, Svealand och vissa delar av Norrland enligt definition. Med det menas att det ska vara över 0 grader hela dygnet i minst 7 dagar och det har det nu varit, så hör ni gott folk VÅREN är här, känns overkligt. Visst det kan ju komma både ett och två bakslag än, men oavsett så kan vintern inte bli så lååååång för alldeles strax har februari gått också och det är snart MARS! 

Nu är vi uppe i alla fall och ska äta lite frukost, sedan ska jag gå på stan en sväng, får se om J vill hänga med, ska kika på lite smått och gott. Senare under dagen ska det nog bli lite pill med bröllopsdetaljer, så som kika på bordplacering och vika guldaskar (IGEN!) till alla gästers små "presenter" som ska ligga där de ska sitta, med var och ens namn på och i ska ju våra M&M´s ligga. Nu måste vi sparka igång dagen, dax för frukost!

Ha en härlig lördag! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Härliga dag! Solen skiner här oxå och himmlen har likadan färg, Lovely!
Ha en härlig Dag och njuuut, kramis

2008-02-23 @ 10:47:29
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Åhh vilken blå himmel:) Här är det också vårigt och soligt, härligt!

Hoppas du hittar lite smått och gott på stan och att Ni får en bra lördag!
KRAM

2008-02-23 @ 14:11:03
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Emelie

Visst var det underbart väder!
Jag var tvungen att ställa mig med ansiktet mot solen, blunda och bara njuta!
Så härligt!

2008-02-23 @ 17:30:17
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack! Blir alldeles rörd av alla dessa gulliga kommentarer!
Jodå, visst blir det något krogbesök då och då!
Var dock länge sen jag var på Maja- det har alltid varit så lite folk när jag har varit där, men det kanske har blivit bättre nu när dom bara har Joar öppet på löningshelger?
Hoppas du får en riktigt bra kväll!
Kram!!

2008-02-23 @ 18:29:31
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Katta

Coolt med en klarblå bild på himlen! Visst är det helt underbart med lite vår i luften =) Tycker också kvällens låtar känns helt värdelösa men jag sitter ändå klistrad kl: 20.

Ha en grym schlagerkväll, kraam

2008-02-23 @ 18:51:22
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: erik160kg

gillar du stora fettvalkar?jag är 32år och oskuld och väger 160kg. alla bara retas och mobbas för man är tjock och har jätteliten

2008-02-23 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0