Livstecken


Slukar mängder med olika bröllopsmagasin i dessa dagar

Jodå jag lever för den som undrat. Söndagen har verkligen bara runnit iväg, dels beror det på att vi sov på tok för länge och sedan har jag ändå inte vart någon piggelin, så jag har mest legat och läst och bläddrat i en massa bröllopsmagasin hela dagen.

Gårdagskvällen var i alla fall lyckad, det var dock ganska lite folk ute. Men det beror väl på att det var helgen innan löning, så det borde man väl förstått, men som sagt vi hade det skoj ändå. Nu är det läggdax och imorgon börjar min sista vecka i Västerås, nästan lite vemodigt på någotvis, men sånt är livet. Det är ju inte så att vi aldrig kommer ses mer i och med att jag kommer att vara kvar på samma företag, så det ska väl lösa sig. 

Hoppas att er helg vart bra och att ni får en fantastisk vecka! Sussa sött!

Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Guud så skönt att höra ifrån dej ;-P Man hade ju börjat undra vad som hänt efter en lördag kväll i E-köping ;-)
Ha en härlig Måndag och njuuut av solsken! Kram Zandra

2008-02-25 @ 10:02:02
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Hoppas du får en bra start på den här veckan och att du får njuta lite av solen idag:)
Ha det bra!
KRAM

2008-02-25 @ 11:12:00
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Zandra:
Åh du har saknat mig, härligt ;-) Hoppas du haft en bra måndag hittills! Bamsekram

Madeleine:
Jag har njutit av den härliga solen så fort jag fått chansen idag, underbart! Hoppas att du får en fortsatt bra måndag! Kraaaaaam

2008-02-25 @ 17:28:48
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0