Hemmagjord kebab..


Gott någon gång emellanåt...

Idag blir det hemmagjord kebab i pitabröd med grönsaker till middag. Vi brukar någon gång ibland köpa strimlat "kebabkött" på Willys, det är riktigt gott tillsammans med goda fräscha grönsaker.

Senare ikväll blir det dels Roomservice på Kanal 5 kl 20 och sedan Bröllopsbonanza på TV4 plus kl 21. Jag skulle egentligen ta en promenad nu innan maten, men det är så trist väder att jag bara inte vill idag, så det får skjutas på morgondagen!

Nu ska jag steka kött och skära grönsallad, tomat, lök och gurka, vi hörs senare!  

Kram

Kommentarer
Postat av: Katta

Ska också försöka tajma in Bonanza ikväll. Min favorit Charlotte ska visst vara med o berätta om sitt bröllop ikväll =) Kebab lät gott by the way... Jag sitter o väntar på en sallad från mitt stammisfik, slött o bra en sån här kväll!

2008-02-06 @ 17:48:24
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0