Jag säger bara...

Heja Johnsson & Häggkvist, ni var bäst ikväll!!!

image316

Bild: Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Trodde att du gillade "pizzalåten"..haha
Ja Carola/Andreas duon var nog bäst...
Men det mesta är verkligen dåligt och pinsamt. Vart har schlagern tagit vägen??
Sköt om dig!
Kram

2008-02-16 @ 21:10:02
Postat av: Anna

Madeleine:
Hahaha, Kebabpizzelåten gör väl en Christer Sjögren och går direkt till Globen, jag känner det på mig, försökte ringa på Carola, men nätet är överbelastat så jag skiter i det, försökte ju i alla fall ;-) Nä schlagern var bättre förr!!!! Bamsekram

2008-02-16 @ 21:14:30
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Malin S

Jag började gråta under Sannas fantastiska framträdande. Carola/Andreas var också bra fast inte tårframkallande hos mig. Om kebabpizzalåten går vidare svimmar jag....

2008-02-16 @ 21:14:50
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0