Herre Gud vart är tävlingen påväg?

Jag ska sluta titta på denna URUSLA tävling, FY FAN vilken skiiit... Sanna Nilsson HELT rätt att hon gick vidare, jättefin låt, och hon har en fiiin röst, men Rongedal sicken skiiiiit, det är helt VÄRDELÖST, de låter som en dålig kopia av Mika plus att det har ju superdåliga röster.. men jag är ärligt inte chockad alls, trodde nästan att "Kebabpizzan" skulle göra en Christer Sjögren, men de röda tomtenissarna var ju en lika stor skräll de...

Finalen i Globen kommer ju att bli kanon rolig, NOT!!!

image325

Bild: Expressen.se

Kommentarer
Postat av: Niccie

Couldn't agree more! ;O

2008-02-16 @ 21:42:18
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tyckte att det var bra att carola inte gick vidare

2008-02-16 @ 21:46:53
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha jag trodde också att pizzalåten skulle göra en Sjögren och gå vidare..
Ja nu slutar man snart kolla på skiten:/ Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag sitta här och klaga nästa lördag igen ;)
KRAM

2008-02-16 @ 21:47:27
Postat av: Malin S

Superduon (om man nu fortfarande kan kalla de så ?) kommer ju definitivt gå vidare via andra chansen. Helt säkert. Faktiskt kan det vara fördel med andra chansen eftersom då låten får tid att sätta sig mera. Tvillinglåten gillade jag inte heller. Väldigt likt Mika och Scissor Sisters är det extremt likt, huh.

2008-02-16 @ 22:23:30
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0