En annan kul idé..


Bilder. MrsSolomon.pixbox.se

En annan kul idé till ett bröllop eller varför inte fest av annat slag tycker jag är att ha en tavla med föruppritat rutmönster för antalet gäster, så att var och en får en ruta att fylla i med vad som helst under kvällensgång, sedan vips har man en personlig och ganska kul tavla från sin bröllopsdag. Detta funderar jag på om vi inte ska ha, vi kommer nämligen ha ganska gott om plats där vi ska vara, så man skulle kunna låta ett staffli och färger stå någonstans i lokalen, tål att tänkas på helt enkelt..


 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilka roliga ideér du har=) Men du ska nog inte ha för mkt saker, risken är ju att någon bara gör en sak här och där..roligare att tex få bröllopsboken fylld av alla istället...Men vad vet jag, ogift som jag är..haha
Bara en tanke då man vet att ju mer det finns att "göra" ju mindre blir gjort..
Kram Kram

2008-02-05 @ 19:39:20
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Madeleine:
Det är helt sant, jag måste välja något av dem, nog roligare och enklare att ha boken, lättare att frakta hem sedan om inte annat ;)Nu är det tvdax! Kram

2008-02-05 @ 20:00:49
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0