Drive Through..

Efter storhandling på ICA Maxi, var det bara så enkelt att ta och sladda in på Drive ThruMc Donalds, "det ligger ju sååå nära" så det fick bli det idag trots att det bara är tisdag"vara nyttig inför bröllopet" går ju så där, MINST sagt.. Känner mig faktiskt rätt äckligt mätt nu också så det var nog en dålig idé, men det blev i alla fall en sallad till Mc feasten och Cola Light så jag tänkte ju till lite i alla fall ;-)

När vi skulle lämna Mc Donalds för att åka hem och trycka i oss onyttigheterna blev vi plötsligt PÅBACKADE av en uppstressad kärring som tydligen var hungrigare än vi med tanke på hur hon bara backade rakt ut, som tur är verkar det inte blivit något på vår bil, sedan är det ju INTE kul och krocka med mig i bilen då jag i 5-års tid arbetat som bilskadereglerare, moahahaha, kan varendra trafikregel och rättsfall som finns tror jag, så det var bara att damen gav upp ;-) 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Såå gott ibland att "lyxa" mitt iveckan, det är man ju värd ibland ;-)
Ha en härlig Onsdag, inte många dagar kvar nu... Kraaaaaamen

2008-02-27 @ 08:15:21
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0