Dagens fynd



Idag har jag fyndat, för på lunchen sprang jag in på Gina Tricot en snabbis och fann både en söt kofta, med "annorlunda" ärmar och en svart kjol med guldknappar, annars brukar jag ha rätt svårt att hitta något just i den butiken, kan tycka att mycket ser urtvättat ut redan innan man fått hem plaggen, men ibland finner man guldkorn. Eftersom jag dessutom hade 150 kr tillgodo gick kalaset på under 400 kr. Sedan hittade jag ett par längre skinnhandskar Tessie för ynka 50 kr, riktigt fina.

Nu sitter jag och väntar på att darlingen ska komma hem så vi kan åka och handla mat, gapar tomt i både kyl och frys!
 
Hoppas ni haft en lovely tisdag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Katta

Kap, kap, kap! Kjolen var ju grymt snygg! Perfekt kort modell. Hm, måste vara en nyhet för jag var inne där i söndags och spanade och tyckte inte jag hittade någonting kul... Här ekade också kylen men vi kör på hämtmat ikväll. Slöare än slöast ;)

Ha en lovely tisdag, kraam

2008-02-26 @ 18:27:55
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Zandra

Vilka fynd! Gillar kjolen skarpt, bra mycket snyggare på än i butik måste jag säga ;-)
Ha en skön Kväll o mys ordentligt the hubbie 2 be. Kramis

2008-02-26 @ 19:44:25
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Anna

Katta:
Ja, jag är så nöjd. Fanns shorts också i samma "modell" men kjol är mer jag, satt bra på också! Vi var och handlade, men slutade med ett besök på drive in / Mc Donalds, så vi var inte bättre här med hämtmat, hehe :-) Mys på nu med en härlig tv-kväll! Kraaaam

Zandra:
Ja visst är kjolen ett fynd, jag är glad jag orkade pröva den ;-) Ha en skön tv-kväll med massa mys :-) Kramiz

2008-02-26 @ 20:10:06
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vilka fynd=)
Superfint, kul när man springer på ngt sådär:)
Ha en bra kväll!
Kram

2008-02-26 @ 21:09:21
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0