Inte riktigt på topp!


Juligt med röda ljuslyktor på bordet och pappersstjärnan på plats i fönstret

Dagen har hittills varit så där om jag ska vara ärlig. Det är min kära mage som strulat ända sedan imorse då jag vaknade med trevlig magknip. Jag gick som vanligt till jobbet för att jag tänkte att det går väl över, men jag har fortfarande ont tyvärr, det går i vågor. När det är som värst känns det ungefär som man vrider om magen strax under naveln.

Som om inte magproblemet räckte, under den gångna helgen har uppdateringar i vårt datasystem på jobbet gjorts och efter en client connect på min bärbara så har den inte varit sig lik. Vid lunch idag ballade den ur totalt och jag har varken kunnat arbeta, komma åt min mail eller något annat. Istället har jag suttit inne hos en kollega och vi har tillsammans skrivit ner alla frågor och svar från vidareutbildningen som ska publiceras på vårt intranät så fort som möjligt, sådär lagom skoj och inspirerade kan jag meddela med en mage som lever rövare!

Tillsist när jag ändå är igång, ska jag gnälla lite på blogg.se också som verkligen inte fungerar som det ska idag! Man kan inte skriva kommentarer hos folk och segt är det som sjutton att publicera ett inlägg! Så dagen har inte blivit riktigt som jag tänkt mig, men nu ska jag sluta gnälla. Jag är ju hemma nu, har en underbar make som förhoppningsvis snart kommer hem och jag har en skön soffa att ta det lugnt i framför tv:n ikväll, så det är rätt små problem jag har ändå ;-)

 återseende!

Stor kram!



Kommentarer
Postat av: Kix

Hej vännen,

Hoppas magen mår bättre snart, värsta som finns o ha magproblem.

Min mage mår iallafall prima:) Jag, Andreas o Skruttis var hos barnmorskan idag o allt ser jättebra ut, skönt:) Fick höra hjärtljuden, låter som en studsboll!

Som sagt, hoppas magen kryar på sej.



Kram kram

2008-12-02 @ 18:30:34
Postat av: Anna

Kix:

Hej raringen min, vad mysigt att det bor en liten studsboll i din mage ;-) Sött!!! Härligt att allt är bra med bebisen och att du mår så bra också! Längtar till h*n tittar ut, blir säkert på min födelsedag ;-) Ha en mysig kväll! Kraaamis

2008-12-02 @ 18:35:33
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men usch! Hoppas kvällen blir bättre och att du får en bättre dag imorn ;D

Krya på dej!! KRAMAR

2008-12-02 @ 19:31:52
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hoppas du mår bättre. Aldrig skoj med magproblem.

Har en otroligt känslig mage som reagerar på i princip allt onormalt så jag vet hur det kan förstöra vardagen :(



Men som sagt. krya på dig Anna.

Här kör vi med på en lugn kväll i soffan. Härligt är det med ibland.



Kramar



Rebecka

2008-12-02 @ 19:43:35
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: sofie

VILKEN JÄKLA SKIIIITDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

Ut på balkongen och skrik av dig lite för idag har det verkligen inte varit din dag! Värst tycker jag det där med magen verkar, ursch, inte konstigt att du får mage med ditt superjobb som du har!!! Men ändå fruktansvärt jobbigt hoppas att du får bukt på magen och att det går över helst av sig självt! Har tyvärr inga tips att ge, (är bättre på billiga rusta mattor) ;-) Tack för din gulliga kommentar idag! Det börjar mer o mer kännas, vet inte vad jag ska använda för ord, men om jag säger såhär: man börjar mer o mer känna att man behöver "ursäkta sig mindre för huset"... och att julpynta det är ju helt perfekt för det! Julpiff året om! haha närå!



Ta o relaxa lite på sofflocket nu och krya på dig i magen, hoppas du får en bättre dag imorgon!



Puss & kryaKRAM

2008-12-02 @ 19:44:44
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mia

Stackars dig, det där låter inte roligt. Men jag håller alla tummarna för att du mår bättre snart, eller redan nu gärna!



Jag har mailat dig idag =) Hälsa J!



Kramar!

2008-12-02 @ 22:03:37
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Tack söta underbara du!!!!!!



Imorgon hoppas jag att du vaknar med en problemfri mage och att all går din väg och att du får en superbra onsdag!!



Kramar till dig

2008-12-02 @ 22:22:58
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Usch! Låter inge kul alls..

Hoppas du kryar på dig gumms!

Kram kram

2008-12-02 @ 22:23:07
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Elin

Hmm låter inte så kul. Krya på dig!

2008-12-03 @ 17:48:50
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Zandra

Anna-Panna Hur mår du?!

2008-12-03 @ 19:21:58
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0