Vilken helg!!!

Så var vårt underbara besök påväg hemåt till Paris igen och kvar sitter darlingen och jag i lägenheten med en massa roliga minnen från de gångna dagarna. Jag har ju dock känt mig piggare och fräschare än jag gör just nu ;-) men det var det värt för vi hade såå skoj igår, vilken kväll! Tack A och M för två superroliga dagar. Hoppas er flygresa hem går bra! Idag tror jag att det blir får bli en pizza till middag, ska bara få älsklingen att kila och hämta dem åt oss ;-) Här hemma så lagar jag för det mesta all mat, men när det kommer till just pizza då är det alltid Mr J som får hämta, lite jämlikhet måste det ju vara. Han är vid de tillfällena som min store starke jägare som kommer hem med bytet till sin familj, hahaha! Nu ska jag röja upp i gästrummet och tvätta sängkläder. Vi hörs och ha en skön söndagskväll. Over and out!



Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar människor som kan bjuda på sig själva. Härliga bilder att se=)



Pajen ska testas om du garanterar att inte kanterna fastnar;)

Ha en mysig söndagskväll och njut av såväl minnena som pizzan! KRAM

2008-08-24 @ 18:26:22
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Madeleine:

Bilderna blev lite halvgalna, men hade inga bättre och eftersom det var en "galen" kväll så speglar det verkligenheten, haha! Ang pajskalet så är detta receptet det allra bästa när det kommer till just pajskal, fastnar ALDRIG, så testa den istället den är toppen =) Sköt om dig! Kraaam

2008-08-24 @ 18:30:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin S

Den understa bilden är underbar !! Den speglar den där galna, festliga känslan perfekt =) Tack för pajreceptet. Jag behöver ny matinspiration. Är helt tom i huvudet vad gäller mat (och det är ju inte bra för en matgalning ;)

2008-08-24 @ 20:17:27
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vilken härlig helg med mysigt besök, bra väder och massa härliga bilder!! Ha en skön kväll, KRAM

2008-08-24 @ 20:49:22
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Malin S:

Haha, ja bilden visar hur GLAD jag var hehe ;-) KRAAAM



Zandra:

Ja det var en toppenhelg verkligen, önskar att den inte gått så fort över bara.. Er kräftkväll lät inte dum =) Kraaam

2008-08-24 @ 22:46:59
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahaha!! Ja jag har ju inte riktigt återhämtat mig än Anna efter helgen. TACK så mycket det var verkligen hur lyckat som helst! M var jättenöjd med och tycker att ni är underbara :) Hoppas vi ses snart igen. Puss o kram

2008-08-25 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0