Välkommen helgen!

Helgen har nu börjat för min del, jag är hemma och håller just nu på att städa här inför kvällens besök. Ska bädda till gästsängarna och fixa lite annat plock så att det ser respektabelt ut här hemma när Anna & co kommer. Darlingen är förhoppningsvis på ingång strax han också får vi hoppas då jag längtat efter honom hela dagen av någon anledning (vi sågs ju trots allt imorse som vanligt). Jag har lite bryderier när det kommer till hur jag ska göra med mat ikväll/natt för saken är den att "folket" kommer inte till Arlanda innan kl 00.00 inatt då de reser sent ifrån Paris. Frågan är ju hur mycket mat man egentligen är i behov av så sent, men å andra sidan har de rest långt och man vill ju ha något att ta fram "ut i fall att" de nu är hungriga. Tror jag ska ge mig på och göra en enkel paj med fetaost, ruccola och tomat och så får de äta den om de nu är hungriga, om inte är det ju inte värre än att den klarar sig i kylen någon dag eller två. Ja så får det nog bli tror jag! 

Skrev ju igår att klänningen och ankelbootsen kom med posten och jag är supernöjd med båda. Klänningen satt bra på, dock lite "putmagsvarning" på den, men man får väl köpa sig en gördel eller något när man ska ha den på eller inte äta dagen innan, haha! Stövletterna var supersköna och ett STORT plus för de braiga sulorna. Ingen halkvarning på dem vilket är toppen nu när hösten med blöta löv på marken snart är här så slipper jag göra en vurpa i onödan ;-) Fick förresten även med mig x-antal fina örhängen hem från min minishoppingrunda igår (dem ni ser på en av bilderna nedan). Nej nu måste jag fortsätta med mitt fixande här, men ha en lovely helg nu och jag ska försöka få till något litet blogginlägg trots besöket, går det inte lovar jag att ta igen det dubbelt på söndagkväll ;-) Puss på er!  


Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul när postorder beställningar blir som man tänkt sej, Gillar allt du shoppat, så höstigt och mysigt!

Ha nu en super mysig helg, Au Revoir ;-D KRAMIS

2008-08-22 @ 18:15:49
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0