Njut av livet!

Så är helgen alldeles strax här igen! Veckorna går ju så in i bomben snabbt, jag förstår det inte, måndag-fredag i ett. Sorgligt nog drar ju även helgerna över minst lika snabbt så det gäller helt enkelt att ta vara på den tid man fått här på jorden. Nu låter jag filosofisk, men det är verkligen så, livet fullkomligt rusar fram i 180 knyck och ska man få ut det maximala så är det bara att hänga med på tåget och se till att leva fullt ut varje dag. Jag tycker att jag och maken är ganska duktiga på det i alla fall, vi gör en massa saker och åtminstone jag försöker att njuta av både vardagen och av de lite mer festliga tillfällena som dyker upp längst vägen.


Ikväll är ett bra tillfälle att njuta lite extra av tillvaron då vi ska få besök från den franska huvudstaden. En av mina bästa vänner och tillika namne Anna kommer på besök med sin karl (dem vi hälsade på i somras). Vi ska hämta upp dem på Arlanda ikväll och sedan är tanken att vi ska umgås och ha en trevlig helg. Blir lite sightseeing i Stockholm plus god mat, gott vin och en massa skvaller hoppas jag. Jag hoppas även på att vädret skärper till sig illa kvickt, för det är mindre roligt att traska runt i stan när det regnar. Drömmen är ju soligt och klart väder, men vi klarar oss med mulet också, bara det är uppehåll. Så ni som brukar hjälpa mig att hålla tummarna för vädret, snäll gör det nu igen för det brukar ju minst sagt fungera väldigt bra =)


Vad ska du göra i helgen?

Vi har idag förövrigt vart gifta i 83 dagar

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Linalotta

Jag ska pyssla och fixa med diverse i helgen tänkte jag...

Hoppas ni får en bra helg, med bra väder.

Kram

2008-08-22 @ 12:50:19
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åå grattis till att ha varit fru i 83 dagar :-) And many many many more to come ;-D

Ikväll blir de slapp o mys med Prinzen o imorn blir det fullt ös med Kräftskiva.. haha illa illa ;-D

LOveeeeeee

2008-08-22 @ 13:23:03
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Det lät som en härlig helg!



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-08-22 @ 14:18:13
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0