Mitt lilla fina brickbord..

Idag på lunchen sprang jag in på Bolagret och köpte mig ett brickbord som jag spanat in ett bra tag nu. Det har alltid vart slut i vitt varje gång jag vart inne och frågat efter det, så idag när det äntligen fanns inne slog jag till direkt och jag är supernöjd! Passar perfekt in här hemma i vardagsrummet med sina stål ben och vita bricka. Väldigt fint att ha massa ljuslyktor på. Det enda negativa är att det ena föder det andra som man säger, nu måste jag köpa fler Iittala ljuslyktor för de räcker inte till här hemma, här ska MYSAS i höst när mörkret faller in =)

Nu sitter jag mätt och belåten i soffan efter en middag bestående av fiskgratäng. Köpte med mig inredningstidning hem från affären innan idag så den ska plöjas igenom, ska bara prova klänningen och stövletterna som kom på posten idag, de ser väldigt fina ut, i alla fall i lådan =) Kanske hörs vi en gång till ikväll, annars ha det så mysigt!


Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vad tjusigt! Kommer ju passa som handen i handsken hemma hos er! Kram

2008-08-21 @ 20:18:29
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Emelie:

ja visst är de sött, passar perfekt, nu är det bara en lampa över vardagsrumsbordet som saknas och en mysig matta under =) Kramar

2008-08-21 @ 21:37:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Heléne

Super fint bord! Vill oxå ha... men har inte Bolagret i närheten, måste spanna på deras hemsida genast!

2008-08-21 @ 21:44:01
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Anna

Heléne:

Det finns på hemsidan att beställa för dig som inte har bitiken nära =)

2008-08-21 @ 21:47:41
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå de e super fint! Passar säkert som handen i handsken hemma hos Er ;-)

Ja man behöver nog en frihelg eller fridag nån gång ibland så man orkar med allt kul, hihi!

Borde nästan boka in en bloggafton snart tycker jag ;-P

Fredag imorn, Yippie! KRAMIS

2008-08-21 @ 21:50:29
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej du underbara tjej.

Vad fin du blev när du var hos frissan.Undrar var får du din positiva energi i från?Jag hittade din blogg hos Anna stina.Och när jag går in på din blogg och henes så blir jag sååå glad.Kommer du från Varberg?Jag bor i Landvatter och kommer du till Götet nån gång så kanske vi kan träffas?Jag säger det en gång till du verkar vara en såån underbar tjej du har sån energi som smittar av sig via din blogg du får mig att bli på bra humör när jag går in på din sida sen gillar jag att laga mat och dina recept är underbara jag har provat en del så kom gärna med mer.Många bamse Kramar Madelene(Landvetter)

2008-08-21 @ 22:09:15
Postat av: Anna

Zandra:

Ja det passade fint, ska visa en mer överskådlig bild över vardagsrummet när det är helt klart =) Ja en bloggafton vore såååå kul, det borde vi ju faktiskt kunna få till. Vi kan vara här nemas problemas om vi inte blir allt för många vill säga =) Du får väl avverka alla dina uppbokade helger sedan jäklar ;-) Kraaaamiz



Madelene:

ÅHHHHHH vad glad jag blev nu av dina FINA och SNÄLLA ord om lilla mig, nu vill jag blogga ännu mera =)



Jag kommer ursprungligen ifrån Marks kommun (ligger ju 3 mil från Varberg, ca 3-4 från Göteborg)så det är nära dig, vore abolut skoj att ses någon gång =)



Ja nu var dte ett tag sedan jag la ut något recept, jag ska skärpa mig och komma med något ;-)



Ha en underbar kväll och tusen tack för dina fina ord, de värmde MASSOR! Kraaaamar

2008-08-21 @ 22:21:47
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0