Burberry Prorsum

Idag invigdes min kavaj/jacka från Burberry Prorsum som shoppades med hem från London i somras. Den passade perfekt att ha på sig imorse när det verkligen kändes som höst med duggregn och grå himmel. Jackan gjorde det, tro det eller ej lite roligare att ta klivet utanför dörren då den tillsammans med ett par jeans blev en riktigt snygg outfit som passar mig =)
 
Min hals kanske känns något lite bättre idag? (jag intalar mig det i alla fall!) Kvällen är uppbokad för en fest i innerstan, men ärligt känner jag mig inte 100 laddad, men kommer man bara iväg så brukar det ju bli skoj. Får väl dock se hur min snygga vännina Lovisa har det med hälsan för hon hade feber igår stackarn!  

UPPDATERING kl 11.10:
Festligheterna ikväll är inställda, en riktigt förkyld stackars Lovisa ligger nerbäddad i sängen, så mingla med kändisar får vi göra en annan ggn helt enkelt ;-)
 
Nej jag borde väl ta och sköt mitt arbete nu och jobba på och visa resultat! Vi hörs!

Kramar! 


Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: Emelie

Väldans snygg måste jag säga! You look fab!

Hoppas att både du och din vän känner er bättre snart och att ni får en superkväll! Kram kram

2008-08-28 @ 10:50:37
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Emelie:

Åh TACK, jag tycker väldigt mycket om kavaljen! Kvällen blev tyvärr inställd, men det går väl fler tåg =) Kram kram!

2008-08-28 @ 11:36:40
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Nä va trist att de vart så. Men det är viktigast att må bra, Så ni får båda krya på Er! :-) Du ser iaf helt FAB ut och kavajen var jättesnygg!

KRAMIS

2008-08-28 @ 11:51:41
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Ja det är inte så kul att gå ut om man har feber, så jag förstår henne, får bli en annan ggn. Tack snälla för komplimangen! Ha en skön torsdag! Kram kram!

2008-08-28 @ 12:42:55
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0