Hej bloggen!

Så var det redan eftermiddag och jag har inte hunnit plita ner en enda liten rad idag utan har istället stått med huvudet i ett aktskåp och plockat fram akter som jag behöver. Egentligen inte mitt jobb, men för att få saker och ting gjorda i snabb takt får man ta saken i egna händer ibland och "hugga i", dock var det nog sista gången jag gav mig på den "arbetsuppgiften" frivilligt, för det var bland det TRÅKIGASTE jag någonsin gjort tror jag, dessutom så saknades var tredje akt av någon anledning (?) I eftermiddags var jag så less och på så dåligt humör    p g a det att jag var nära att gå in till gruppen och fråga vad i hel*%¤# de hållit på med det senaste halvåret, men jag bet mig i läppen och fortsatte, nuu är jag klar i alla fall!
 
Snart dags för hemgång, ska hem och montera ihop min nyinköpta lilla möbel jag fyndade på lunchen idag. Tror att den kommer bli kanon i vardagsrummet *hoppas* Ni får se resultatet senare ikväll när jag skruvat ihop skapelsen.. Det gick förresten toppenbra med mig och min nya kompis, Bayswatern imorse, vi trivdes direkt tillsammans. Bildbevis nedan =)
 

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så snyggt och stilrent. Ser fram emot fler bilder på dina klädval m.m. Tack för en härlig blogg:)

2008-08-21 @ 17:17:20
Postat av: Anna

Camilla:

Tack vad kul att du gillar min lilla blogg =) Ha en mysig kväll! Kram

2008-08-21 @ 19:57:28
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lina

Måste fråga vad du har köpt din fina jeansjacka? :) Älskar just den jeansfärgen ;) Kramis

2008-08-21 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0