Fredagen är här!!!

Morning på er! Idag är det fredag och det känns så skönt att veta att man är ledig i några dagar alldeles strax. Vaknade dock med mansröst och äcklig "lös" hosta om ni fattar vad jag menar, blääää! Det halsonda är bättre men jag var ändå helt däckad när jag vaknade och jag snoozade i över en timma och var därför inte på jobbet innan strax före nio. Nu när jag är här borde jag JOBBA och göra skäl för lönen och det ska jag också göra, men ville bara kika in här en snabbis och säga god morgon (eller det kanske räknas som förmiddag nu?) Önskar er en härlig fredag och hoppas att ni ska göra en massa skojsigheter i helgen eller vara hemma och bara mysa för den som hellre vill det! Helt menlöst inlägg det här och jag avskyr menlösainlägg, så over and out och på återseende! 


Bilder: moreof.se
 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahaha ha en super fredag och hoppas att du är på bättringsvägen nu! KRAMIS

2008-08-29 @ 11:44:02
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Tänkte bara kolla om du/ni gillar The Hives? Dom spelar nämligen på Grönan på söndag, och jag vill så gärna gå :) Kram!

2008-08-29 @ 12:02:04
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0