En riktigt bra dag!

Jag är ganska nyss hemkommen från jobbet och en rask promenad. Dagen har gått i 180 knyck och jag har fått gjort massor, vilket känns toppen. Nu ska jag äta Keldasoppan Spicy Thai med vitlöksfrästa scampi och efter maten blir det ett varmt bad som jag tänker toppa med mitt lyxiga kokosdoftande badskum från franska Laura Mercier. En ansiktsmask från favoriten BIOTHERM ska pryda fejset och bästa inpackningen "Masquintense" från Kérastase ska se till att återfukta det risiga håret jag har så gott det går. Tiden i det väldoftande skummet ska sedan fördrivas med att läsa senaste numret av ELLE interiör, troligtvis i skenet av några levande ljus, vem säger att man inte kan mysa till det en vanlig torsdagskväll? =) Eftersom jag känner mig rätt så trött redan nu innan badet,  kommer jag säkerligen att somna sött framför tv:n eller vart jag nu hamnar. Hoppas bara inte jag slocknar i karet och dränker mig, haha! Kanske ska be darlingen kika till mig lite då och då för att vara på den säkra sidan ;-) Vad gör ni en torsdagskväll som denna? Kram på er!

 

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lät som en riktigt bra torsdagskväll det där och vardagslyx kan man aldrig få för mycket av.

Min torsdagskväll har inga bubbelbad på schemat men har däremot innehållit både Keldasoppa och Elle.

"Simma lugnt nu"

Kram Kram

2008-08-14 @ 20:18:47
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mira

Hmmm... lät inte dumt det där.



Min kväll?



Jo. Inga inredningstidningar eller scampi, utan kokt fläskkorv med pepparrotssås och Traderaauktioner och en öl (än så länge).



Kramkram

2008-08-14 @ 20:45:58
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Lovisa

Hellooo Anna! Min dag har sett ut lite som din, hektisk dag (men rolig) jobbdag följt av middag med tjejkompis på thairestaurang med ett varmt skumbad som efterföljd med tända ljus och en kopp grönt te. Perfekt efter att ha blivit helt nerkyld av ösregnet som kom helt plötsigt på väg från jobbet.



Sussa gott ! Puss

2008-08-14 @ 21:38:59
Postat av: Anna

Madeleine:

Jag simmade lugnt ;-) Visst är keldas soppor goda? jag gillar de flesta av dem skarpt i alla fall =) Sov sött! KRAM



Mira:

Jag gillar faktiskt fläskkorv och pepparrotssås, inte att förakta, heheh! Jag gillar i o f s nästan all mat på gott och ont ;) Sov sött, KRAM



Lovisa:

Hej lovely =) Jag klarade mig precis hem, sedan öppnade sig skyn och det fullkomligt vräkte ner, hmmm Stackare som blev "dränkt" men då är ett bad ljuvligt! Sussa sött så hörs vi om den 28:de!



PUSS

2008-08-14 @ 22:45:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin S

Ikväll har jag varit hos en tjejkompis och kollat mysfilmen "Good luck Chuck". Kladdiga chokladmuffins till det =)

2008-08-14 @ 22:57:36
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Lät som en riktigt härlig kväll... bad ska man unna sig lite då och då :)

Ha en trevlig helg!

2008-08-15 @ 08:43:15
URL: http://betskii.blogg.se/
Postat av: jenny

Måste testa kerastaste har hört att den ska vara väldigt bra.

2008-08-15 @ 23:12:27
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0