Jag är bjuden på Gala!

Den 28 augusti, nästa torsdag ska jag på Christos Masters 2008 och nej, jag ska inte delta i själva golftävlingen på dagen, hur skulle det se ut? Haha! Jag är bjuden på den tillhörande festen på kvällen, jag ska gå med snygga Lovisa (Tack!). Ska bli superskoj att gå dit och kika men frågan är bara vad man ska ha på sig? Får nog allt ta mig en allvarlig funderare på det där, klänning eller kjol, kort eller långt, tight eller löst? Ja frågetecknen är en del, men jag har ju några dagar på mig tills vi är där, jag får leta upp något i mina gömmor eller bättre upp, kanske handla något nytt... Denna klänningen i svart gillar jag, lika så den här men den färgen funkar nog inte så bra på mig =) Nu måste jag fixa mat men vi hörs säkert lite senare! Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Katta

Gala!! Gud vad roligt! Gillade båda klänningarna även om jag också varit lite tveksam på den i beige/kitt. Krävs en REJÄL bränna för att bära upp den, fast din kanske är fräsch än? Här har jag redan fått gå på BUS:en =(



Vad fint det blev. Lagom uppklippt och supersnyggt med längderna fram i luggen! Skönt med en perfekt salong så pass nära er också =)



Ha en mysig kväll, kraamar från mig



2008-08-20 @ 18:45:24
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Heej Babe! Vad snygg du blev i håret, verkligen! :). Kul att du ser fram emot festen. Är ingen "supergala" men kör nog en klänning, korallröd. Klänning funkar i princip alltid tycker jag och man får väl passa på innan hösten är här!



P&K Lovisa

2008-08-20 @ 19:40:21
Postat av: Anna

Katta:

Tack snälla, stortrivs i håret =) Min bränna är inte heller direkt fräch längre, så här får det bli BUS också =( ha en bra kväll! Kraaaam



Lovisa:

Tack snälla, ja det ska bli skojsigt, får nog bli klänning här också skönas tycker jag ;-) ha en härlig kväll, vi hörs! P&K

2008-08-20 @ 19:53:21
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mira

Ringer dig imorgon!!



Tror jag har ngt till dig!! Perfekta klänningen!!



Pözz

2008-08-20 @ 23:27:05
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Tusset

Roligt med gala! Båda klänningarna ser jättefina ut!

2008-08-21 @ 09:59:51
URL: http://tusset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0