Bullmage

Jaha, nu har förfallet börjat, efter 30 så går det ju tydligen utför och jo tack jag SER det! Det jag pratar om är min nya lilla s k "tant mage", den lilla "lösa" bullen längst ner på magen. Jag tycker att den dykt upp nu det sista och den RETAR mig till vansinne, så för att råda bot på detta utseendefixerade "problem" har jag börjat att köra med min gamla "magtränare" som jag fann i helgen som gick när jag rensade hemma och JÄKLAR vilken träningsvärk jag har nu, kan knappt hosta, skratta, jag kan knappt inte ens prata utan att det gör apont, hahaha men jäklar vad snygg jag kommer att bli alltså ;-) Min duktiga viktnedgång jag skröt om här om sistens har stannat av och jag står och stampar och tycker inget händer, vet dock att det beror på att jag har slarvat en del sedan påsken, men nu är jag på banan igen, har 59 dagar kvar nu innan jag ska visas upp som ett djur på zoo ;-) Wish me luck! 


Kommentarer
Postat av: Kix

Jag har oxå en slapp bulle på magen o känner panik för även jag ska ju i en snygg o tight klänning om 59 dagar.......man vill ju vara fin när ens bästa vän ska gifta sig:)

Hoppas ni hade trevligt igår, såg väldigt mysigt ut på mms:et iallafall.

Kram kram

2008-04-02 @ 14:20:28
Postat av: Anna

Kix:
Våra slappa bukar kan ju bli bästavänner de också, hahaha!!! Har du hittat klänning nu??? Förresten glöm inte maila bilder på ditt hår! Gårdagskvällen var supertrevlig! KRAAAAAAAAAAAM

2008-04-02 @ 14:34:50
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hih kommer gå så bra, bara du kommer in i det igen ;-)
Den där rullgrejjen kanske man borde leta fram, den ger ju en träningsvärk som heter duga ;-) hihi!
Hejja Hejja! KRAM

2008-04-02 @ 15:00:51
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0