Snart får vi nycklarna

            
Snart är detta vår plats...

På fredag redan ser det ut som att vi kommer att få nycklarna till lägenheten så nu kan vi snart börja flytta så smått. Det skulle faktiskt passa allra bäst att flytta denna helgen, nästa är jag på västkusten på den där "hemlighetsfulla träffen" så då är jag bortrest fredag till söndag.

Den kommande helgen
 har vi faktiskt inga spikade planer, förutom att jag eventuellt skulle träffa en gammal klasskompis på ett glas vin på fredag i Sthlm, men det får jag skjuta på i så fall, flytten känns mer prioriterad, jättetråkigt då vänninan bor i Småland för tillfället, men det var inte för min skull hon åkte upp, utan för en helt annan grej, så jag var bara ett "tidsfördriv" en stund på fredag, så jag tror hon förstår mig ;-) Känner att vi måste lägga all fokus på flytten så att man kan tänka på något annat sedan, för just nu så är jag inte speciellt fokuserad på något annat, bara detta med lägenheten som surrar i skallen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0